vrije vrijdag

zo luitjes

en genoten van de storm
ja kan toch , zeg de zee en rivier bij Breskens
de zandverstuivingen op verschillende plekken in ons mooie landje
storm op zich is best mooi vind ik zelf
wat het achter laat niet altijd
ik tref nog al wat oud collega’s van Schiphol welke nog werken , nu die waren dus niet blij
en dat maakte mij nog blijer hihi
zou tijdens een brede opklaring ff de grote reclame fietstassen op de fiets doen
en naar de suup , trof ik m’n beste maatje met een lege achterband
zat nog ietsje lucht in , net als in mij zeg maar
dus hard op gepomt , en lopend om de boodschap , droog maar winderig
nee niet ik , het weer
🙂
morgen ff het fietsie nalopen en indien nodig de band repareren
nu zal ik zo een hapje eten
in alle

eenvoud-siert-je

en dan een rustig tv avondje samen met
inspecteur Frost

we naderen het einde van deze maand
P

praag-bij-nacht

wens U smakelijk en een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een vrije vrijdag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “vrije vrijdag”

  1. Die storm raast over het land maar ons plekje nog niet gevonden…hopelijk blijft het zo. Een prachtpps van Praag 🙂
    De andere ook maar is voor mij een bekende 😉
    Tuk ze en dan op naar je tv avondje…wij gaan eten.
    mzl

  2. De bomen en struiken waaien hier alle kanten op.
    De enkele spat regen valt nog wel mee.
    Deze kant gaat het dus goed.

    Op Schiphol vloog er wel een toestel door zijn krukken en van de baan.

    Ik wens jou een fijn weekend!

    Vrolijke groet,

  3. Het zal hier een onrustig nachtje worden. Ons huisje kreunt en puft. En wij puffen mee. Helaas de zee niet gezien. Was pas laat thuis van school. Onderweg wel opgelet want de windstoten in de flank van mijn bolide probeerden mij van de weg te duwen. Onrustig weer.Het is niet mijn ding ’s nachts… iets te heftig. Onstuimige groet.

  4. dag Karel,
    ja….eenvoud siert de mens, heel mooi.
    Een pracht voorstelling van Praag bij nacht in de winter,
    een zeer welbekende stad met hele goede herinneringen aan, was er al diverse keren,
    zowel bij nacht als dag.
    Hier is het in de namiddag pas gaan stormen en regenen,
    mag nu wel ophouden.
    Fijne avond Karel met lieve groetjes van mij

  5. Een keer was ik een lang weekend in Praag.
    Je vrije vrijdag is bijna voorbij Karel de storm ook en het is nu zóóóó rustig buiten dat je nog alleen aan de vele plassen water en nog niet geruimde boomtakken ziet dat het anders was.
    Fijne avond
    Groetje

Geef een reactie

