een stad als herinnering

zo luitjes

ook van het zonnetje genoten gister
nu ik wel hoor , was lekker ff een eindje fietsen
maar kan U zeggen de wind is nog die van de winter
fris dus
de komende dagen zijn goed om in het HuisHaten bezig te zijn
regen en storm is aangezegd
wil wel ff droog heen en weer naar de suup

ik vond een plaats dit maal , die niet alledaags is
en dat is zachtjes uitgedrukt
het is wel in het nieuws als we het einde van de 2de WO herinneren

zocht er een passende andere pps bij
en volgens mij is dat gelukt met de volgende

i-believe

we hebben de O bij de plaatsen

oradoursurglane

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “een stad als herinnering”

  1. Ha dat ligt aan je indeling dan…ik hou tijd over hihi
    Dus iets doe je dan toch niet goed….grijnzzzz
    Zelfs ik speel ook nog spelletjes en spelen met de kleintjes…wat doe jij dan allemaal?
    Laat maar dat weet ik wel whahaha
    Fijne avond

  2. Gisteren zo lekker buiten. Vanmorgen even de hondjes uitgelaten en droog thuis gekomen.. Dat was het voor vandaag , voor de rest harde regen aan een stuk door. Gelukkig heb ik mooi-weer-hondjes en willen ze alleen even snel de tuin in , doen hun behoeften en rennen naar binnen. .
    Goede nachtrust Karel.
    Groetje

  3. HH dan maar….voor zover mogelijk….. buiten hebben we toch niks te zoeken nu,,,

    De ppsjes zijn mooi, wel soort van ‘kwartje valt’ he en ons bewustzijn alert houdt… we (de mens in het algemeen) mogen inderdaad best eens vaker nadenken over welke reacties onze acties veroorzaken…

    1. ik was ff buiten tijdens 1 van de vele felle opklaringen , wel te voet , want ik vond de fiets met een zachte band , heb ik op gepomt en zal morgen checken
      de pps van Oradur had ik al staan en ik vond de bovenste er wel goed bij passen , kwam geen helaas niet meer bestaand kwartje bij kijken 🙂

  4. Danke lieber Karel ich muss Morgen ins Kranenhaus die zweite Chemo wird gemacht alle 14 Tage und das geht bis Mai bin aber Abends wieder zu Hause.Ich wünsche dir noch einen schönen Nachmittag liebe Grüße von mir Gislinde

Geef een reactie

