op zoek naar ouwe kiekjes

zo luitjes

we zijn inmiddels de nieuwe week begonnen
na ik hoop voor een ieder van U een fijn en rustig weekend
zelf liep ik gister en vandaag , als of er geen weekend bestaat mijn wijkjes

kent U dat ook , op zoek naar oude foto’s
die er waarschijnlijk niet eens zijn
van alles tegen komen en denken
was het nog maar zo

fokvee-dag-juni-68-purmerend

in de maand van de plaatsen de
N
Nancy
een plaats waar ik ergens midden jaren ’80
met mijn ouders , op weg naar Grächen overnachte
verhaal op zich
😉

nancy

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

37 thoughts on “op zoek naar ouwe kiekjes”

  1. Wat een leuke foto Karel. Je bent nog geen haar veranderd. Je kijkt wel zeer ernstig. Was dat altijd zo? Dat heb ik namelijk ook vaak. Soms schrikt mijn blik mensen af. Zo ernstig kan ik kijken, terwijl ik dat absoluut niet ben. De buitenkant komt niet altijd overeen met de binnenkant hé. Groetjes, nu moet ik echt weer aan het werk…

  2. Goh wat leuk Karel en zo waar . Hoe hebben we het overleefd.
    Aan de rand van Nancy was een mooie overnachtingsplek in een prachtig park .Wij zagen die avond helicopter opstijgen en later dalen met die een patiënt die opgehaald was uit de bergen. De foto’s heb ik nog in reisalbum.
    Fijne dag
    Groetje

  3. Hoi karel
    De andere klik moet wachten geloof ik maar die is ook met mensen hihi
    Jij wandelen met hindernissen en hou je het droog?
    Hier al de hele morgen regen…ze noemen het mist haha
    Alles nat dus…
    Nu dat klikken deden we al dus laat ik hier maar zitten…weet wel dat ik geen watje ben grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

  4. wat een lieve foto! Andere tijd ook wel hè?!
    Ernstige blik inderdaad, lijkt wel alsof je ergens van schrok… ik heb maar heel weinig foto’s van mezelf en daar ben ik niet rouwig om want op die die heb staat een kind dat niet gefotografeerd wilde worden 😉

  5. Klikte bij je fotoreacties op like en gelijk is het weer weg…zal de muis eens nakijken.
    En nu de keuken in…ja ikke dan hè…jij zal het wel al weer op hebben 😉
    Geniet je avond

Geef een reactie

