weekend

zo luitjes

na een rustig weekje hier
is het weekend weer daar
beetje afhankelijk van het weer , wil ik beide dagen weer wat wandelen
in de mooie natuur hier achter in m’n tuintje
morgen nog een boodschapje en zondag hoop ik op tijd de folders

ik maakte vandaag m’n huisje kuis
dat ik kan zo de deur achter mij dicht trekken
over mooie natuur gesproken

moedernatuur

we hebben de
M
ik was er enige malen en het is een prachtige stad

maastricht

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “weekend”

  1. Dag Karel, mijn pc kraakt en kreunt omdat hij de PP niet geladen krijgt. Weet niet of dit ligt aan het internet dat hier zo traag is. Ik vermoed van wel. In ieder geval wens ik je een fijn weekend. Nu je huisje opgeruimd is kan je fris en fit het weekend in. Geniet ervan!

  2. wow….Karel,
    wat heb ik genoten van mijn favoriete stad Maastricht,
    mooi gezongen door Benny Neyman,
    Ga er heeeeeel graag met mijn dochters winkelen en lekker drinken en eten
    bij ons favoriete restaurant “Cafe Sjiek”.
    Vooral ook een stad om bij lekker weer heerlijk te vertoeven.
    Sorry Karel, ben zo in mijn nopjes, ben helemaal die andere pps vergeten.
    Welterusten en slaap wel,
    Greetje

    vee

  3. Liebe Grüße mal von mir lieber Karel wieder sehr schön bin gestern erst aus dem Krankenhaus gekommen,soweit geht es mir gut.Wünsche dir ein gutes und schönes Wochenende liebe Grüße von mir Gislinde

    1. hi Giselinde
      mal so , bei dir ist es noch zu 🙂
      aber du hatte ein kliene spaziergang gemacht , das ist gut , jetzt geht es schritt fur schritt bergauf
      wunschen auch dir ein schones wochenende
      liebe gruss und umarmung , Karel

  4. Hoi karel
    Ja er stond een reactiehè…dus alle reden om vandaag op wp te zijn whahaha
    Nu lief aapje…zeg maar gerust AAP
    En nee een skateboard doen we maar niet meer… 😉
    Groetjes en geniet je dag

  5. Alweer een tijdje geleden dat ik in Maastricht was samen met mijn dochter.
    Beide prachtig Karel.
    Geniet van de late avond en welterusten voor straks
    Groetje

  6. Danke dir lieber Karel wünsche dir auch einen schönen Nachmittag in Köln ist Regen und trübes Wetter ist nicht so schön hoffentlich ist es bei dir besser hab noch eine schöne sonnige Woche damit du schön wandern kannst Grüße und Umarmung Gislinde

Geef een reactie

