ik vermoede al zoiets :)

zo luitjes

zie hier van wie die vale tijn kaart was

eind deze maand ook de mobiel over
maar dat gaat niet automatisch , maar red ik wel hoor
simkaartje verwisselen

en voor hen die het onvoorstelbaar vonden dat er hier nog sneeuw lag
had ik daar de muts nog op , die kon al snel af

unnamed-2

dit is vlak bij het dierenasiel op de rand van de
Westerhei en Hilversum
daar kom ik straks weer , wie weet is het nu sneeuw vrij
🙂

ja ik kan al dromen van mooie fietsritten of wandelingen
over prachtige wegen en paden

dreams

bij de plaatsen is het de beurt aan de
L

leuven

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “ik vermoede al zoiets :)”

  1. goede morgen Karel,
    weer hele mooie voorstellingen met pracht natuurfoto’s hier gezien.
    Heb sinds vorig jaar ook T-Mobile, ben reuze tevreden, nu zeer goede ontvangst hier,
    Fijne dag voor jou met groetjes, Greetje

  2. Hoi karel
    Vandaag in de ruststand en de laatste strijk wegwerken…
    Ha die T, had wel wat anders verwacht…
    Mooie ppsjes en die fiets in het water dat kan alleen maar in een studentenstad hihi
    Laat de zon vandaag de rest dan maar opruimen…groetjes

  3. gelukkig is die witte zooi hier weg… joehoeeeeeeeeeeeeee

    en die plaats met L? moet ik toch echt eens heen met mijn camera, al die prachtige ‘kijkjes’ wil ik ook wel op de gevoelige plaat vastleggen 😉

  4. En jij denkt dan niet wie moet ik nog krabbelen?
    Goed gedaan manneke, alles wat ik wilde doen is ook klaar hihi
    Maar dat was dan ook niet veel…
    Kamer weekendproof en met de bloemen ziet het er weer gezellig uit.
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

