het was wel leuk

zo luitjes

nog geen bericht van T

ik genoot maandag van het fijne weer
maar ook van het fietsen , ja klinkt vreemd
maar ik vind het zo ook wel leuk fietsen
als een soort van wintersport
hihi

en we hebben eigenlijk niet te mopperen over de winter
gister een dag vol met zon
heerlijk

unnamed-2

vandaag nog zo’n dag
ik weet nog niet wat ik uit ga vreten
hihi
maar zal zeker veel buiten zijn

in de maand van de plaatsen de
K

kopenhagen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “het was wel leuk”

  1. hi Karel,
    wat een leuke en mooie herinnering de plaatjes van Kopenhagen,
    met de zeemeermin, het Tivoli en zo meer.
    Zijn we een paar dagen geweest tijdens onze rondreis naar Sint Petersburg.
    Geniet van deze stralende zonnige dag,
    groetjes Greetje

  2. es war auch gestern und heute auch sehr schönes Wetter, kalt, aber klar mit Sonne, die Nixe wollte ich schon gerne berühren, aber es ging nicht, einen schönen Gruß zur Wochenmitte

  3. Vind het onvoorstelbaar dat bij jullie de sneeuw zolang blijft met deze zon…we hadden vandaag 14 graden en zelfs langs de lijn was het niet koud. Ha en ik zei dus Marijn en nog een kunnen voetballen…hihi
    Zegt dochter je bent bevooroordeeld grijnzzzzz
    Was een leuke dag…groetjes en slaap wel

Geef een reactie

