nieuwe week

zo luitjes

we beginnen de nieuwe week
ik de reclame folder wijken lopen vandaag
ja dus ook de 2 die ik gister niet deed vanwege slecht begaanbare stoepen en straten
maakte gistermiddag ff een wandelingetje en ook langs wat straten
en kon zien dat ik de juiste beslissing had genomen
dus ik ben wel ff zoet
alhoewel ik dat altijd wel ben hoor

ik hoop dat U een fijn weekend had
en ook hebt kunnen genieten van wat mooi winter weer

evenwasdewereld

in de maand van de plaatsen de
J
nu die heb ik niet dus ik greep terug naar de
A

ajax-ontario

wens ik U een fijne dag
en een goede start in de nieuwe week

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “nieuwe week”

  1. dag Karel,
    mooie sneeuwfoto’s in deze pps,
    wist niet dat Ajax ook een plaats was in Canada.
    Veel succes met je wijkjes vandaag,
    hier schijnt de zon volop, maar er staat een hele vieze koude wind brrrr………
    Fijne dag met lieve groetjes,
    Greetje

  2. Hoi karel
    Zou bijna zeggen breng ze hier rond niks wits meer te zien.
    Zonneke schijnt wie doet je wat…
    Prachtige winterse pps en die visjes zal je ook wel gezien hebben hihi
    Groetjes en geniet je dag

  3. Mooie sneeuwfoto’s inderdaad maar dat roodborstje steelt de show hoor….
    en ja Canada…. daar wil ik ooit nog wel eens naar toe maar ik kies maar niet voor het amsterdamse daar *grinnik*

    Veel folders dus vandaag….. alhoewel de zon hier al de hele ochtend schijnt zijn er nog gevaarlijke delen op de straat , ik heb natuurlijk geen idee hoe dat bij jou in de buurt is maar hoe dan ook, kijk je wel uit?
    geen botjes breken hoor, zelf geen builen vallen noch schrammen oplopen, is niet fijn.

  4. Nee ik kijk daar niet naar maar waren zo groot, dus niet te missen haha
    Je bent in ieder geval aktiever geweest dan ik…zelfs de wasmachine was drukker in de weer dan ik whahha
    Tuk ze en niet de hele avond hè…mzl

  5. Zon vandaag en hoewel de wind nog fris was waren de kleine wandelingetjes toch fijn.
    Gelukkig is de sneeuw foetsie ik kan het missen. Nu enkele dagen de lente Karel. Héééérlijk.
    Wens je een heerlijke nachtrust.
    Groetje

  6. Hoi karel
    Jij nog een bakkie maar zal intussen wel leeg zijn…of heb je een pot voor de hele dag?
    Hoe dan ook vandaag nog ffkes oppassen en zijn de pijltjes alweer uit de lucht hihi
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

