weekend

zo luitjes

hier gister een beetje motsneeuw wat ook de hele dag bleef liggen
maar was op de fiets geen probleem
en zo haalde ik en de boodschapjes en een frisse neus
nadat ik het HuisHaten aan kant had
ik genoot van het schaatsen waar onze meiden en jongens de dienst uitmaakten

dat zal vandaag ook zo’n beetje m’n dag indeling zijn
op het boodschapje na , als het goed is red ik me met eten tot maandag
dus zorgen zijn er zo op het oog niet in zicht

wel als je het nieuws ziet , wat een narigheid doen mensen elkaar toch aan
en waarom
macht en rijdom
of anders om
bah

zorgen-greetje

we hebben de i bij de plekken in de wereld
nu ook daar hebben ze zorgen zat

istanbul-ballad

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “weekend”

  1. Een hele mooie en ja zorgen maken moet je niet doen…zorgen wel 😉
    Er zijn ook nog zoveel mensen die het wel goed doen, kijk daar maar meer naar…
    Een mooie van Greetje en ja dan de stad…je weet dat die niet mijn ding zijn.
    Toch de rit uitgezeten en best mooi om te zien…
    Slaap wel

  2. Alles in huis…. jij bent klaar voor een winter
    Maar ehhhh beter dat beetje sneeuw hier dan die hopen in die I of niet dan?

    En ja waarom mensen…..
    Ik heb werkelijk geen idee. Ik weet alleen maar dat het verschrikkelijk zeer doet.

    Fijn weekend

  3. Goedemorgen Karel, Greetje wou haar PP niet openen, maar geen zorgen… ik ben tevreden met het beetje sneeuw. Eindelijk een klein laagje poedersuiker over Breskens. Straks eens gaan kijken of er iets te zien is op het strand van de sneeuw. Ik wens je een ontspannen weekend!

  4. Denk zelf ook dat het aan de mis pps ligt…
    Link erin dus dat zal het zijn.
    Vind ze wel mooi haha
    Ja zag het antwoord maar die concurrent snap ik nog niet helemaal…
    Smakelijk en fijne avond…ik ben zo foetsie hihi
    mzl

  5. Hi Karel,
    erg leuk om hier ZORGEN te zien, dankjewel, en tevens eentje
    met hele mooie beelden van Istanbul, waar ik ca. 45 jaar geleden een weekendje met Marcel heb rond gelopen.
    Vanmorgen was het hier buiten wit, nu is niets meer te zien, de zon schijnt.
    Geniet van deze mooie dag,
    groetjes Greetje

  6. Bijzonder mooie ppsjes. Wat de zorgen betreft Karel dat zal altijd blijven, dat was vroeger en nu ook.
    Meer dan proberen elkaar te helpen kunnen we niet.
    Wat de de uitspraken zijn van nu daar erger ik me ook aan en telkens maan ik mijn kinderen het niet goed te vinden van hun kinderen. Maar ja wie ben ik.
    Fijne avond

  7. Ik las ook een positief stukje in de krant. Sinds die sukkel in Amerika aan de macht is, zijn de mensen op straat in NY veel vriendelijker voor elkaar. Ongelofelijk dat uit de snode plannen van deze bullebak nog iets goeds kan voortkomen…
    Fijne zondag en warme groet.

  8. Zippen ???
    Nieuw woord of was het nippen…en nee dat doe je met rooie niet en ook met een pint niet haha
    Was een leuk feest met heerlijk eten en drinken…genoten dus.
    Morgen nog een keer maar dan de andere kant van de fam.
    Waar is mijn weekend haha
    Slaap wel

  9. Je ziet het als ik het niet snap vraag ik het gewoon…links of rechtsom feest is feest hihi
    Hoop wel dat het wit morgen weg is want een rot weg om te rijden
    Maja feest is feest grijnzzzzz
    Trusten

Geef een reactie

