helder weer

zo luitjes

we zouden wat winter krijgen
dan denk je o.a toch aan mooie heldere nachten met vorst
maar nee al dagen is het grijs en vochtig
nu weet ik ook waarom ik zo hangerig was zeg ik maar
bedompt weer is niet echt prettig
morgen ochtend een extra puf , want ik moet wel ff om een boodschap

maar ik vond wel mooie luchten vol sterren

sterren11

we zijn bij de H
in de maand van de plaatsen
en ik zeg U dit , wat zag ik in de Alpen veel heldere nachten
tot afdalingen om middernacht onder volle maan aan toe

hallstadt

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “helder weer”

  1. Nee een heldere sterrenhemel hebben we niet maar dat maakt je pps helemaal goed.
    Een prachtige en nieuwe voor mij…en ja dan je geliefde vakantieland…die zullen wel sneeuw hebben toch?
    Slaap wel

Geef een reactie

