winter terug

zo luitjes

de winter ff terug in het land
en gelijk ook de code geel en oranje
veel narigheid op de wegen en het spoor
en ja ook op Schiphol hihi
heb ik geen last meer van
maar dat de winter ook mooi kan zijn
laat ik U graag zien

arabba-in-weiser-pracht

in de serie van plaatsen de
F
had ik geen echt mooie plaats van , maar wel mooie fonteinen
geven gelijk wat warmte na al die winter pracht
toch

fontaines-du-monde

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “winter terug”

Geef een reactie

