verliefd

zo luitjes

U kent dat vast ook wel
verliefd op een ouwe spijkerbroek
zo 1 waar je als het ware in woont , ook al is die al wat dun
en hier en daar zelfs al een gaatje , maar weg doen is geen optie
gisterochtend ik steek 1 van m’n pootjes in een pijp en denk gelijk
wat hoor ik nu , juist ja m’n tenen kwamen uit m’n knie
heb er zo een 4 uren mee buiten gelopen
nu ligt ie in de vuilnis bak

deze komt nog van V&D
merk is SOHO en deze maat is precies goed
maar de winkel is er niet meer
dus ik moet echt gaan winkelen
pppffftt

zocht in m’n pps archief op broek en jeans
niet dus
maar ik zelf vind dat ik er een goede bij heb gevonden

mijn-geliefde-spijkerbroek

in de reeks van de plaatsen hebben we de
E

enkhuizen-a-he-ijselmeer

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “verliefd”

  1. Oh jee Karel wat heb je nu gedaan, weggooien neeeeee. Erg in de mode om gaten in je broek te hebben bij de knie, het liefst aan beide kanten. Je koopt ze tegenwoordig zo in de winkel. Dus hoppa uit de vuilnisbak.

    1. ja we leven in een mooi landje hoor , ik wil veel steden ook nog eens gaan bekijken , kom er vaak alleen op doorreis
      ik ga wel naar een winkel , ik wil echt kunnen passen:)

      ja lang leve de gein

  2. Hoi karel
    Jij scharreld gewoon de dag door…een familietrektje hihi
    Ja hoor de lachjes zijn binnen
    Zal eens kijken of ik hier en daar er ook een kan vangen 😉
    Groetjes en geniet je dag

  3. Heerlijke mooie stad Enkhuizen en wat een prachtige foto’s van de pelikaan Karel
    Ik zag weer de was en vroeg me af wie het liedje zong Het is een tijd van zorgen en stress. Ik keek op you tube maar kon het niet vinden
    Groetje

  4. Karel, zoals je al kon lezen… je beseft niet hoe hip je ben. Dat siert je. Veel succes met de zoektocht naar een goed zittende jeans. Ik begrijp je wel. Dat vind ik ook altijd moeilijk. Een jeans zet zich pas na een tijdje naar je lichaam. Of hij zet zich niet. En dan zit je met een broek die je niet graag draagt. Je komt er vast wel uit!

  5. goede avond Karel,
    wat een mooie presentatie van Hoop, Liefde en Geluk en van de mooie stad Enkhuizen.
    Gescheurde spijkerbroeken zijn toch modern……..
    Veel succes met het zoeken van de juiste spijkerbroek,
    tip: probeer eens eentje van C&A,
    groetjes Greetje

Geef een reactie

