weekend

zo luitjes

ik hoop U had een fijne week net als ik
heb voor komend weekend geen plannen gemaakt
maar een wandelingetje op de zaterdag zit er wel in
ff zien wat het weer doet
zondag loop ik vanzelf weer 2 wijkjes

ik had de pps over Chernpbyl al
en vond deze hier onder er wel bij passen
ik hoop dat U dat met mij eens bent
🙂

philosophymetmuziek

in de maand van de steden de C

chernobyl-30-years-later

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “weekend”

  1. Mogge karel
    Och zaterdag zien we elkaar alweer hihi…feessie
    Maar eerst dit weekend spelletjes doen…
    Een pracht met de gezegdes en een trieste aanblik op de onderste…
    Groetjes en geniet je dag

  2. hi Karel,
    wat een pracht voorstelling met levens bedenkingen en ja…..
    Chernobyl…..vergeet ik nooit.
    Kan me nog goed herinneren dat wij in die tijd een volkstuintje hadden
    en de spinazie allemaal vernietigd hadden.
    Ook al is het grijs, triest en regenachtig weer wens ik je toch een fijne zaterdag toe,
    Greetje

  3. Die ramp heeft verschrikkelijke gevolgen gehad….. ik herinner het me nog wel, temeer omdat er daardoor in ons dorp toen van alles gebeurde….

    De spreuk is prachtig, ik wou dat meer mensen zich dat realiseerden voordat ze hun mond open zouden doen.

    Fijne avond.

  4. Ja je voorkeuren zijn bekend hihi
    Wilde net verjaardag voor zaterdag af te melden omdat we ander feestje hebben.
    Bellen ze op of we zondag kunnen want zaterdag willen ze met de kinderen en kleinkinderen wat gaan doen.
    Komt mooi uit zat en zon weer feest hihi
    Fijne avond

Geef een reactie

