goed weer

zo luitjes

ik voel met niet ouder dan dat de kalender zegt
ben bedolven onder felicitaties overal
op blogs en in fb als ook in het gb
wat telefoontjes en natuurlijk had ik bezoek van 2 broers met hun meissies

gaan we over tot de orde van de dag
ik heb gekeken en het lijkt morgen een fijne dag
in ieder geval droog en niet koud
dat ik dacht , ik pak de fiets weer eens voor 1 van m’n jaarlijks 1ste ritjes
rondje om het
Naardermeer 
niet zo gek lang en altijd mooi om te doen
de kans op onweer zal er zeker niet zijn , maar vind dit persoonlijk een hele mooie

rainbow

in de maand van de steden

bergenopzoom

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “goed weer”

  1. Naardermeer sagt mir gar nichts, sag mal, hattest du etwa Geburtstag, falls ja, wünsche ich dir immer eines mehr, als du dir selber wünschen kannst, wünsche dir einen wunderschönen Tag

  2. lekker stappen bij het Naardermeer, wij wachten wel op de fotootjes. Die pps is mooi, Bergen op zoom is de laatste woonplaats van mijn mama mooie stad maar voor mij met een zwart randje

  3. goede avond Karel,
    Heel fijn dat je een mooie verjaardag hebt gehad.
    Twee verschillende erg mooie ppsjes heb ik hier gezien.
    Bergen op Zoom ben ik nogal veel geweest,
    daar heeft mijn oudste dochter een aantal jaren gewoond.
    Jij morgen een dagje om het Naardermeer, als ik me goed
    herinner hebben wij daar ook eens gefietst.
    Fiets ze Karel en een hele fijne dag toegewenst,
    groetjes Greetje

  4. goedemorgen waarde heer 😛

    U gaat fietsen…. ik wens u behouden vaart 😉

    en die regenboog, ik wist al wat mijn lievelingskleuren zijn en weet nu ook weer waarom 😉 Dank je wel dus, maar ehhh er zit wel afschuwelijke muziek onder als ik dat mag zeggen

  5. Nu alweer de derde en het is buiten windstil en heerlijk om te wandelen.
    mooi de foto’s bij die regenboog maar jammer van die muziek
    ondanks dat toch genoten:-)
    Groetje

Geef een reactie

