nieuwe week

zo luitjes

ik genoot een fijn weekend
zaterdag m’n nieuwe schoenen hier in m’n tuintje ingelopen
zondagochtend 2 wijkjes folders weg gebracht
en in de middag visite

ja dan vandaag ook nog wat folder werk
en dan de week verder indelen , met HH en leukere zaken

ik heb big in de kunst
zo ik wilder hier wat kleins , nu dat zijn dwergen , toch
leg ik U een vraagstuk voor

dwergenvraagstuk

en wie van U zag direct het antwoord 🙂

in de maand van de kunst

big-art-deel-3

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “nieuwe week”

  1. Nee ik zag niet meteen alle zeven dwergen Karel. Ik zit nog met een vette glimlach . De pps met de katjes ook prachtig. De dag ziet er anders uit dan de dag van gisteren hé . Een sombere stille maandag en ik maak er maar een kalmpjes aan dagje van:-)
    groetje

  2. goede morgen Karel,
    haha…ik maar zoeken naar de 7e dwerg.
    Een hele mooie kunst presentatie van Dini heb ik hier gezien.
    Wens je een fijne week toe,
    vandaag is het maar nat en grijs,
    dat betekent lekker binnen blijven,
    groetjes Greetje


  3. Ich wünsche dir lieber Karel einen schönen Montag wieder sehr schön bei uns in Köln ist mal wieder Regen hoffe bei euch ist es etwas besser.Wünsche dir eine gute Woche alles liebe von mir Gislinde

  4. Ik d8 ook gelijk ‘instinker’ dus… en ja hoor ik had gelijk 😛

    Fijn te lezen dat je een fijn weekend had, dat is je van ♥-e gegund.

    Mooie pps-jes, poezen hebben altijd iets vertederends hè

    mocht je nog gaan wandelen, neem dan een plu mee en stamp maar lekker door de plassen, zo leuk, ik zie het al helemaal voor me hoe je door de plassen springt van de ene naar de andere 😉

  5. Je hebt een goede week gehad. En je was jarig? Nog van harte gefeliciteerd! Ik wens je een gezond en voorspoedig nieuw levensjaar ♥
    Die zevende dwerg heb ik niet gevonden….
    Warme groet.

Geef een reactie

