weekend

zo luitjes

na een voor mij best rustige week is het weekend daar
en ik kan U nu al zeggen
het wordt een rustige
al wil ik er zaterdag wel op uit met nieuwe wandelschoenen
en krijg ik zondag middag broer en schone zus om een bakkie leut

ja de dagen zijn kwa licht nog wat te kort
om andere delen van ons mooie landje al wandelend
te gaan ontdekken
maar we gaan de goede kant op zo U vast al merkte
de dagen lengen
maar wat zijn we nog blij
met

binnenlicht-lidia

kunt U zich voorstellen een huis zonder licht
of een kaarsje
nu om dan niet te gaan vervelen heb ik een mooie bezigheid

in de maand van de kunst

bleistiftschnitzereien

ik wens U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “weekend”

  1. goede morgen Karel,
    Wat een mooie en aparte ppsjes weer,
    met die potloden is helemaal nieuw voor mij,
    prachtig….wat een kunstwerkjes.
    Wens je een heel fijn weekend toe,
    het is niet meer zo koud, een kleine wandeling zit er wel in voor je
    met je nieuwe schoenen,
    geniet er van, vele groetjes Greetje

  2. Zo mooi die potloden kunstwerkjes.
    Het was mooi weer vandaag Karel. Het ijs hier is hardnekkig maar ik zag toch waterdruppels aan de vogelvoederkooi, dus dooi.
    Fijne avondgroet

  3. Wat zijn de potloden mooi! Kunst met een hoofdletter vind ik het.
    Het weekend is alweer voorbij, ik reageer een beetje laat (-:
    Mag ik de eerste zijn die je een goede week toewenst? Een goed week, Karel!
    Warme groet

  4. nog net zondag dus ik kan je snel ff een heel fijne week toewensen….. 😉
    Al was het uiteraard niet minder oprecht gegund geweest als het nu al na middernacht zou zijn geweest.

Geef een reactie

