te ver

nee luitjes

het plan om op het Twentepad te gaan lopen
heb ik besloten om niet op een doordeweekse dag te doen
de tijd tussen begin wandeling en op tijd inchecken is te kort
ach het loopt niet weg
🙂
en ik loop wel hier in m’n tuintje morgen
neem van mij aan dat ik me niet zal vervelen
ja zo zit een man soms wat af te prakkedenken hoor

slide_1

in de maand van de kunst
een van de modernste vormen van kunst

arte-del-photoshop

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “te ver”


  1. Wünsche dir einen schönen Donnerstag lieber Karel wir hatten Strom ausfall die halbe Nacht bis heute Mittag geht aber zum glück wieder.In Köln ist schönes Wetter ich hoffe bei euch auch.Lieber Gruß noch von mir Gislinde

  2. ppsjes om vrolijk van te worden Karel. Ik had die van 24 jan. gemist maar nu ingehaald en mezelf mooi een poosje zoet gehouden.
    Ik heb vandaag 2 keer stuklje gewandeld en ga straks nog even. Het is wel erg koud met die oostenwind

    Groetje en een fijne avond

  3. Zelfs 2 sneetjes brood gegeten…so far so good 🙂
    Morgen nemen we robin mee van de verjaardag, die komt een nachtje logeren hihi
    Hoop dat hij met al die basillen hier in huis niet ziek wordt, maar dit is een mooie gelegenheid…kan hij zondag met ons naar de familiedag…en hij wil dit al zo lang een keer alleen bij opa en oma slapen.
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

