kunst – waar of niet waar

zo luitjes

ik genoot rustige dagen
maandag vlot mijn wijkjes gelopen
en vandaag het HH wat ik wilde doen gedaan
nog ff om een boodschap snel
want dit weer is niet goed voor m’n longetjes
wel plannetje gesmeed voor donderdag
want dan wordt het zo ” men ” zegt een mooie dag
en ik wil wel weer eens aan de wandel
daar over morgen meer

mijmeringen-2006

in de maand van de kunst

surrealisme2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “kunst – waar of niet waar”

  1. goede morgen Karel,
    weer leuke ppsjes hier gezien,
    tja…..mist is echt funest voor de longen,
    mijn goede wederhelft heeft hier ook veel last van,
    het beste is lekker thuis blijven.
    Wens je toch een hele fijne dag toe,
    liefs Greetje

  2. Gisteren waarschuwden ze op het journaal al dat het vandaag voor astmapatiënten door smog een moeilijke dag zou worden. Heel verstandig om je boodschappen bijtijds in te slaan! Ik hoop van harte dat de zon snel doorbreekt. Letterlijk en figuurlijk.
    Uit een reactie op mijn blog maakte ik op dat je de dood in de ogen gekeken hebt. Ik schrok ervan. Blijf goed voor jezelf zorgen…
    Lieve groet.

  3. Hallo Karel es freut mich sehr wäre da gerne mit gewandert aber G kann nicht viel wandern hab einen schönen Sonntag und pass gut auf dich auf wenn du die Zeitungen austrägst Klaus in Freundschaft

Geef een reactie

