primavera

zo luitjes

ik kwam er net achter dat ik niets in concept had staan
dat ik ging er vlot ff achteraan
vond een mooie in de kunst
over de 4 seizoenen
en naar mijn bescheiden mening vond ik er ook een die daar goed bij past
of het moet zijn dat ik naar de lente verlang
al zeg ik er bij dat ik de afgelopen week
ook genoot van het mooie winter weer
en zal dat de komende dagen ook  weer doen
maar toch
hoe is dat met U
nog wat winter of toch ook de lente

primavara_nxpowerlite

in de maand van de kunst

peintres-des-4-saisons-avec-vivaldi

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “primavera”

  1. Dag Karel, voor mij mag het nog even winteren. En als de lente er komt, dan is het ook weer goed. Alles op z’n tijd. Het is nu nog te vroeg voor lentekriebels, ik nestel mij nu nog graag in een pak sneeuw, bevroren velden of voor een knapperende haard. Ook voor jou een fijne week!

  2. Tot eind januari mag het van mij nog vriezen maar dan is het gedaan met de winter. Ik wil voorjaar! De eerste zingende merel ’s ochtends vroeg als ik de konijnen in de tuin eten geef. Daar blijven staan luisteren…en uiteindelijk bibberend naar binnen want ik sta daar meestal in pyjama met de eerste de beste jas erover die voor het grijpen hangt (-: Ik ben pas echt gelukkig wanneer de eerste kieviten weer letterlijk van zich laten horen.
    Warme groet.

  3. Denk dat ik toch wat onder de leden had…blijft maar zeuren maar zet niet door.
    Wil ik ook helemaal niet…dat ziek zijn.
    Maar met constant op zieke kinderen passen doet mij ook eens de das om 😉
    Vrijdag komen er weer 2 spelen…Lach ze 🙂

  4. Vooral de familiedag ja…45 volwassenen en 30 kinderen waarvan de oudsten al 20 zijn.
    Zo ongeveer dan hè…was ff snel tellen hihi
    Dus de hele zooi in een feestlocatie en weet dat er een frietwagen komt…die krijgt het druk 😉
    Slaap wel

Geef een reactie

