weekend

zo luitjes

we hebben de vrijdag alweer
ik maak er dan ook gelijk een weekend blog van
ik maakte wat wandelingetjes  de afgelopen week
en gister een lekker rondje op de fiets
kon ik mooi combineren ID kaart en medicijnen ophalen
en gelijk er aan vast een rondje om
Hilversum

fotoalbum

ja sommigen hebben het koud
ik genoot van wat mooie winterbeelden
wel niet zo mooi als de volgende beelden

winter8

in de maand van de kunst
vogels welke ik niet voor de lens krijg
🙂

flyrobenfly

dus ik wens U allen
een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

32 thoughts on “weekend”

    1. ja hoor Hillechien , ik zit er ook niet over in , ik zal wat dingen gescheiden moeten houden , lange afstand wandelen en fietsen , gaan niet echt goed samen met zitten wachten op een mooie foto 🙂
      fijn weekend Hillechien

      1. Ja, schauen wir mal, wie es wird. Die Temperaturen steigen und heute scheint die Sonne. Vielleicht kann ich am Sonntag mal einen kleinen Spaziergang machen.
        Lag gestern den ganzen Tag im Bett. Norovirus. Schwächt ungemein.

        LG Mathilda

  1. Ha die Karel,
    een heel mooi fotoverslag heb ik hier gezien,
    een pracht ppsje met mooie winterbeelden en eentje met
    mooie vogeltjes.
    Geniet van deze mooie zonnige dag en een heel fijn weekend toegewenst,
    morgen met dochters een dagje den Bosch,
    lieve groetjes Greetje

  2. Ha Karel
    Wordt van alle kanten naar gewoon karel gestuurd…maar ik was er al dus doen we niet meer hihi
    De winterse pps een ouwetje en die vogels moet je gewoon tekeken of schilderen doen ze hier in de pps ook…en nog goed ook haha…groetjes en geniet je dag

  3. Klopt ik laat me niet sturen maar doe net als jij netjes overal reageren 😉
    Ja er zijn er meer met 2 en dan moet je die gaan volgen anders zie je ze niet verschijnen.
    Zal me worst wezen ik doe mijn eigen ding net als alle anderen.
    Smakelijk en fijne avond

  4. Als ik tijd heb zegt ie dan…weekend dus tijd zat 😉
    Was vandaag weer eens bij A…merk dat de tijden steeds langer worden.
    Maar goed alles lezen zal ze toch niet doen…
    Slaap wel

  5. Hoi karel
    Dus jij vandaag in de rustmode maar wel druk druk hihi
    Wij gaan zo meteen aan de wandel met Daan en Guus…die papa is ziek en wil ffkes rust grijnzzz
    dus gaan we op pad…jij ook?
    Groetjes en geniet je dag

  6. Mijn gevoel voor fotografie is niet ontwikkeld dus kijk ik vooral graag naar foto’s van anderen (-:
    We proberen gewoon van elke dag een klein feestje. En soms blijft het weleens bij proberen…
    Warme groet!

  7. Jij ook erop uit…ja dan hou je niet veel tijd over hè…
    Kan ineens niet meer bij madddox komen…staat prive’
    Jij een tukkie wij straks op rtl 4 hihi
    Maar tukje slaan we over ook al waren we lang buiten 😉
    Fijne avond

  8. Hoi karel
    Dat stoffen en zuigen zal moeten wachten zei je al…want de folders zijn er…
    Wandelen met hindernissen dus vandaag.
    Nee wij wandelen niet denk ik zo…groetjes en geniet je wandeling

  9. Ga jij nu maar je boek schrijven 😉
    Wel fijn om te weten dat hij er mee gestopt is…zullen teveel nieuwe dingen op hem afgekomen zijn 😉
    Hoe dan ook weer eentje foetsie…we blijven echt alleen over hj
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

