winter in de muziek

zo luitjes

hoe was jullie dag vandaag
ik had een mooie winter wandeling dag
had brood en beleg nodig  , maar wilde ook wandelen
met dit lekkere zonnige weer
dus 1 + 1 = juist wandeling
liep 12 KM dus voor brood en beleg
en genoot elke minuut er van
morgen is er de 1ste marathon op natuurijs en ik zal het zien
ja heb toch een vrije dag
en als het weer wat mee zit , ben ik in de middag weer in m’n tuintje
oja een vraagje aan de fotografen onder U
wat voor zout legt U op de staart van die vogels , zag o.a een Buizerd
met dat ik camera optil glijd die van de tak en verdwijnt tussen de boomkruinen
zag mooie ik denk vinken , zich te goed doen aan besjes en ander lekkers
richt de camera en hopla weg zijn ze
gggrrrrr
komt goed
toch

winter11

in de maand van de kunst
een pracht en ik dacht die heeft toch ook wat winters in zich
de muziek dus
🙂

vincent-van-gogh-starry-night-oil-2

wens ik U een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “winter in de muziek”

  1. Ohhh, bei dem kalten Wetter. Du bist fit lieber Karel 🖒
    Ich schaffe immer nur ganz kurze Strecken, mehr geht wegen dem kranken Rücken nicht.
    Ich freue mich auf den Frühling.
    Alles Gute für dich und bleib gesund.

    LG Mathilda ⛄⛄⛄😊😊😎

  2. Dag Karel, ik wandelde ook naar de winkel om een paar kleinigheden. Dat is 7 km heen en terug, waarvan 6 km langs het strand. Niet mis hé. Vandaag kon ik een mooie foto nemen van een blauwe reiger. Puur toeval en geluk Karel, dat is het… ik maak deze week nog een blogje over de reiger, nu ik zon mooie foto heb. En nu moet ik écht slapen….Slaapwel.

  3. Ha volgende keer niet zeggen dat je ze wilt fotograferen…
    Mooie pps de 1e en nieuw voor mij…of zat die bij de laatste lichting?
    Vincent is voor een brabantse altijd leuk 😉
    Trusten

  4. gewoon geluk hebben Karel, de buizerd zag ik terwijl ik op de pot zat afknijpen dus en snel je fototoestel pakken en ja dan maar door het raam en inboeten aan scherpte maar wauw wat een machtig beest

  5. Hoi karel
    Moet altijd eerst de laatste reactie lezen om te weten waar het over gaat hihi
    Ja jij mag dat…via de pc grijnzzzz
    Dat 8 uur werd een beetje later…volgende keer niet zo hard roepen…
    Groetjes

Geef een reactie

