ff terug in de tijd

zo luitjes

we hebben nog steeds wat winter
nu ik zou zeggen geniet er van , of het nu de sneeuw het ijs of de zon is
ik liep vanochtend 2 wijkjes bij heerlijk weer
en doe dat morgen met de andere 3 ook
gewoon genieten van de zon

U  weet wel dat ik veel ppsjes heb
nu kreeg ik er afgelopen week 1 die gemaakt is na een storm in Callifornië
vorige week bij welke een oeroude boom sneuvelde
een boom waar je met de auto doorheen kon rijden
ja zo een dus
in onderstaande foto leest U het nieuws

117

dit ben ik in mijn autotje in 1976
deze boom is dus niet die welke er omgevallen is
maar het nieuws er over deed mij aan deze tijd terug denken

in de volgende foto de ontvangen pps

118

met deze drie heren heb ik een stukje gereden door Canada en de USA
Jan – Bert – Pip
neef – broetje – vriend

ook deze boom wil het loodje leggen zo gaat het in het nieuws
KLIKHIER

in de maand van de kunst
blijf ik maar bij het hout

woodaart1

wens ik U een fijne avond en een goede nachrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “ff terug in de tijd”

  1. Volgens mij lijkt broetje veel op jou in je jongere jaren
    Ja dat is wereldnieuws zo een boom…
    Eigenlijk best wel jammer dat zo een het loodje legt.
    De pps van het hout is een nieuwe voor mij…heb er wel maar deze niet 😉
    Fijne avond

  2. Hier was het vandaag een grijze met motregen en buitjes gevulde dag. Niet bepaald een zondag om te onthouden.
    Ja, zelfs de oudste en stevigste boom kan geveld worden door de natuurkrachten.

  3. Mooie foto’s Karel en de kunst van hout ook prachtig.
    geweldig stukje muziek .
    wens jou een goede nachtrust en hoop dat je morgen weer net zo zult kunnen genieten van de zon als vandaag.
    Groetje

  4. Pracht beelden van de tunnelboom en een voorstelling van erg mooie houtfiguren,
    goede keuze vandaag he Karel.
    Graag wil ik je bedanken voor je toffe reactie op mijn pps, heel leuk van je.
    Wens je een fijne avond verder toe en voor morgen een goede start van de nieuwe week,
    lieve groetjes Greetje

    1. Not that I don’t enjoy the challenge of 300 wo#su&r8230;bdt is there a reason that ALL of our prompts lately have been that short? Are we not doing the 500 or 700 word prompts anymore?

  5. De tunnelboom had ik graag met eigen ogen willen zien, maar helaas…pindakaas. Eigenlijk niet zo vreemd dat een boom het begeeft als de helft van zijn binnenste eruit is!
    Warme groet en goede nacht.

  6. Mogge karel
    Meestal trekken ze zich daar niks van aan…maar zoveel komen ze niet meer…
    Jade helft zit erop en nu de andere helft nog even doorspitten
    Groetjes en geniet je dag en wandeling naar de suup met omweg hihi
    Mzl

Geef een reactie

