weekend

zo luitjes

hebben we zowaar nog weer wat winter weer
met lol en ongemak van de sneeuw
en het blijkt dat het ff koud blijft
nu zolang het droog blijft is het mij goed
ik hoorde dat er ook sneeuw in Brabant lag
en O wonder ik heb het in pps
🙂

brabantse-winter

in de maand van de kunst
ook maar in winterse sferen

het-harbin-ice-sculpture-festival-china

ff voor hen die het nog niet weten
een week in beeld

6-januari-2017-1

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “weekend”

  1. Goedemorgen Karel, ook hier winterweer met toch best veel sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Hoef gelukkig de deur niet uit. Fijne dag vandaag voor jou, ga je wandelen?

  2. Ja hoor het trusten stond er wel…
    Hoi karel
    Winterse pps van west brabant…daar is ook de enige plek volgens mij waar een pak ligt…in ieder geval gisteren.
    Een prachtpps en nieuw voor mij.
    Hier schijnt nu de zon dus het laatste wit zal zo verdwenen zijn.
    Dus geen sneeuwpop voor de deur…groetjes en fijne dag

  3. Hier is geen vlok gevallen! Ik begin onderhand boos te worden op het KNMI met al die codes en slecht-weer-aankondigingen die uitblijven. Weer een storm in een glas water.
    Maar bij jou ligt het fijn. Maar er een prachtige zondag van!
    Warme groet.

  4. goede avond Karel,
    een pracht sneeuwpps en eentje met mooie ijssculpturen.
    Ben een beetje laat, had vandaag allerlei dingen te doen,
    waaronder 3 uur bij de kapper gezeten….
    Op dit moment sneeuwt het hier weer,
    ben benieuwd naar morgen.
    Wens je een hele aangename avond verder en voor straks een goede nachtrust,
    groetjes Greetje

  5. Prachtige ppsjes . Zo mooi dat Chinese ijsfestival. Wij hebben hier sneeuw en dooi. Gelukkig kon ik vanmiddag voorzichtig lopend met pijnlijke enkel de hondjes uitlaten op schone paden. Op het gras bleef de sneeuw liggen, zal morgenochtend wel weer snowboots worden.
    goede nacht en fijn ontwaken Karel.
    groetje, Ria

  6. Wünsche dir lieber Karel einen schönen Nachmittag und eine gute Woche hoffe mal sie wird schön,und das Wetter ist gut nicht nur Regen,lieber Gruß und einen schönen Abend für dich Gruß Gislinde

Geef een reactie

