hoeveel bomen ziet U

zo luitjes

zoals U wel weet loop ik regelmatig ff m’n tuintje in
met een zeg 100 meter ben ik op de
Westerheide

en ja ik denk dat velen wel een vast loopje hebben , ik ga altijd ff bij m’n kiezeltje langs
die ligt op de
Aardjesberg

en daar staat ook deze mooie boom

bij-mn-kiezeltje

klikt U er nu eens op , en dan nog eens tellen
is het geen pracht
ik vind van wel
🙂

HIER
vind U nog wat fotojes van dat tuintje van me

in de maand van de kunst
blijf ik wat in de natuur

fraktale2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “hoeveel bomen ziet U”

  1. Hoi karel
    Nu je boom is een mooie en we krijgen vast nog heel veel mooie foto’s van je te zien.
    Kijk eens bij Edward en Henk
    Die maken prachtige foto’s…je vind ze wel in de reacties hihi
    Groetjes en geniet je dag

  2. Ik zie één boom maar tel er drie (-: Op de link las ik dat 120.000 jaar geleden al Neanderthalers in het gebied leefden en dat daar voorwerpen van gevonden zijn. Ik vind dat ontzettend interessant. Soms zou ik willen dat ik even om het hoekje van die tijd kon kijken. Zien hoe de mensen leefden. Hoe zwaar hun bestaan ongetwijfeld was…
    Dankjewel voor je interessante blog. Je hebt me er een plezier mee gedaan.
    Warme groet.

  3. prachtige foto’s Karel en een hele mooie bloemenpps.
    De Westerheide, als ik me goed herinner, hebben wij daar al een paar keer gefietst,
    erg mooi daar, kan me goed voorstellen dat je daar een rondje om gaat.
    Lieve groetjes Greetje

  4. Zelf kijk ik altijd naar de laatste blog waar ik geweest ben en zo naar boven…soms mis ik er ook wel een hihi
    Hang ze en Frost…klinkt winters 😉
    Geintje weet dat het een detective is
    mzl

Geef een reactie

