ontspannen

zo luitjes

ik had een ontspannen dag
zowel in het HuisHaten als tijdens een wandelingetje
een heerlijke dag dus
doe ik morgen wel weer denk ik , maar wel wat meer aan het HH ook
we krijgen wat winderig weer met hier en daar wat gespetter
en ook nadien weer kans op gladheid
en wat kijk ik uit naar zo liggen in het gras bij lekker warm weer
🙂

ontspannen-shutterstock-6301

in de maand van de kunst
ook ontspanning , gemoedelijk wat tekenen
maar dan toch wel net ff anders dan ik het kan
ik noem dit
KUNST

potlood

wens ik U een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “ontspannen”

  1. Te laat om nog een heel epistel te typen…

    Heerlijk pps de eerste…wie weet wacht ze wel op je ;)moet het wel niet gaan vriezen hj
    En die 2e een gelijkende zat in de laatste lading…anders maar ook mooi…
    Slaap wel

  2. goede morgen Karel,
    een hele mooie bloemenvoorstelling en prachtige potloodtekeningen
    heb ik hier gezien.
    Blijf, als het kan, maar lekker binnen vandaag, hier veel wind en regenachtig, morgen is weer sneeuw voorspeld.
    Groetjes Greetje

  3. de tweede is een heel mooi pps en die muziek heerlijk ja ik denk dat iedereen wel verlangt naar wat zon en warmte maar eerst nog even door de volgende winterprik met hiet tot 30 cm sneeuw voorspelt, ben benieuwd

  4. Mooi Karel, maar voor we met de blote voetjes in het gras genieten, gaan we eerst nog eens lekker de winter door. Die komt er nu aan. Ook genieten toch? Ik wens je nog een fijne avond, knus bij de kachel.

  5. Ja, was het maar al lente! Morgen wordt het herfst (vandaag al rukwinden) en overmorgen begint de winter weer. We schijnen te kunnen gaan schaatsen. Eén voordeel heeft dat wel: het is zo lekker warm in bed (-:
    Slaperige groet.

Geef een reactie

