winterse gedachten

zo luitjes

wat winterse dagen zijn weer voorbij
maakt velen blij , maar ook verdrietig
ik had vandaag 2 wijkjes folders kunnen weg brengen
maar bekeek de stoep en de straat en borg al dat papier ff weg
voor morgen
achteraf gezien had het misschien wel gekund
maar ik wilde ook het schaatsen zien , heb genoten van
een mooi gecombineerd toernooi
ik hoop U ook
zo ik dacht ik doe er wat winterse gedachten bij
misschien kent U ze wel al

winterse-gedachten

in de maand van de Kunst
kwam ik iets tegen waarvan ik dacht
waarom zie je dat in Duitsland en zeg Zwitserland
en niet bij ons hier

paintedhousesinbavaria

wens ik U een fijn avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “winterse gedachten”

  1. Oke klik nu wel haha
    Een pracht die winterse gedachten…maar je krijgt het er wel koud van brrrrr
    En ja die huizen zijn mooi beschilderd maar voor mij hoeft dat niet…en de muziek al helemaal niet hihi
    Zal voor jou anders zijn…met je voorliefde voor de bergen.
    Bankhangze

  2. Dag Karel, ik wens je een fijne week. Wat het wordt met het weer zien we wel. Blijven stappen. Maar niet bij weer zoals gisteren… te glad voor mij. Schaatsen kan ik niet. Hartelijke groet!

  3. Heerlijk om te zien die winterse taferelen Karel, maar ik zou er niet in willen zitten,
    Ik ben al blij dat de sneeuw, ijzel en gladheid hier voorbij is.
    Leuk die mooi beschilderde huizen .
    Goede nachtrust Karel en morgen weer gezond wakker worden
    Groetje

    1. hi Giselinde
      Woche hat heute gut angefangen , alle Glatteis weg , und ich 4 Nachbarschaften von 5 fertig , und trocken 🙂
      ja gut aufpassen mit diese Glatteis , am ende diese Woche gibt es das hier wieder , so man sagt
      ich wünschen ihnen Bonappetit und ein gemütliche Abend
      liebe Gruß und Umarmung , Karel

  4. Truus wordt op dit moment leeg gemaakt hihi
    Ja wel bankhagen maar geen film…spoorloos en familiediner grijnzzzz
    En daarvoor celblok H een serie die ik volg en weer begonnen is…
    Hang ze

  5. Danke lieber Karel ja ich hoffe das auch habe nächste Woche noch mal einen Termin im Krankenhaus,es geht um ein neues Medikament ist aber bei uns noch nicht zugelassen nur in Amerika aber wenn ich nur wieder im Krankenhaus liegen muss lasse ich es, mal sehen was wird.Hab noch einen schönen Tag Liebe Grüße Gislinde

Geef een reactie

