weekend

zo luitjes

wat hadden we mooi weer hé
ik genoot 2 dagen van een fijn wandelingetje
nu krijgen we een zooitje rottigheid dit weekend
dus pas op als je op pad gaat
wind hebben we ook zat in ons mooie landje , soms prettig soms niet
de volgende pps laat dat wel zien
mij viel deze kinderen op , op een vuilnisbelt bij veel wind
en wat hebben ze veel plezier , zo te zien
ff wat lol voor de ellende weer daar is
🙂
the-wind

in de maand van de Kunst
heb ik wat mooie blommen voor jullie
blijven lang goed ook
🙂

artistic-flowers-2

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “weekend”

  1. zoals al gezegd, bij ons nog geen nieuwe sneeuw, jullie hebben alles al gepakt hahaha pas maar op op de weg en val niet op je …….

    1. hi Giselinde
      danke fur diese schone Rotkehlchen , ich treffe sie zum gluck viel
      ja es ist kalt auch hier in Hilversum , und schnee ist jetzt dreck
      du macht mal was gut ist fur dir , ein wenig pc en wenig tv usw usw , aber wichtig ist auch deine ruhe nehmen
      liebe gruss und umarmung , karel

  2. dag Karel,
    vond die van de wind wel leuk
    en een hele mooie bloemenpps.
    Hier koud, sneeuw en spekglad,
    alleen de hoofdwegen zijn prima begaanbaar.
    Wens je een aangename en “warme” avond toe,
    groetjes Greetje

  3. hé Karel, en Rebbeltje, en suske natuurlijk en vele vele anderen, blij julie eens terug te lezen, mss begin ik er ook weer aan, ik mis jullie!

    beste wensen, en dat ieder zich supergeod mag voelen hé!

  4. Het weekend is alweer bijna voorbij. Tijd glipt door je handen waar je bij staat. Ik hoop dat het een fijn weekend geweest is voor je. Zelf moest ik bijkomen van het slaaponderzoek. Dat klinkt natuurlijk gek maar het is waar.
    Buiten was het gelukkig mooi weer, dat scheelt een slok op een borrel. En dat gezever over codes geel/oranje/rood heb ik volkomen langs me heen laten gaan.
    Vrolijke kinderen…die zie ik het liefst.
    Lieve groet.

Geef een reactie

