mensen om ons heen

zo luitjes

ik had vandaag een pracht dag
ik hoop U ook
het was heerlijk zonnig weer , dat ik dacht , wacht
ik moet ff naar de suup , kwam ik ook hoor , maar na 12 KM wandelen
heerlijk was het
en de mensen om mij die ik trof waren het met me eens
ik heb ook vele honden aangehaald , schijnt mode te zijn die uitlaat services
ik zou toch liever zelf met de hond aan de wandel gaan
ja toch

the-people-around-you

zullen het de zelfde zijn , ik hoop het niet
denk gewoon te druk met andere zaken , dan hun huisdier
toch

in de maand van de kunst
heb ik iets voor Uw allen , mocht U zich vervelen
op een regendag

beautiful-paper-cutouts

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “mensen om ons heen”

  1. Hondenuitlaatservice schijnt goed te verdienen.
    Iets voor jou?
    Jij bent goed met dieren en je wandelt graag.

    Je hebt alleen een busje voor het halen en brengen nodig.

    Het weer is nog steeds niet winters.

    Maar van mij mag de zomer komen.

    Vrolijke groet,

  2. Ha die gaan wel wandelen met de hond maar moeten overdag werken en ja dan laat je ze niet aan hun lot over maar huurt een hondenuitlaatservice in. En de rest doen ze zelf toch?
    De pps is een pracht de 1e…zou ook niet naast zo’n vrouw willen zitten haha
    En de papierwerkjes…denk dat ik er te weinig geduld voor zou hebben.
    hangze

  3. je kunt in ieder geval iedere keer dat je aan de wandel gaat verrast worden… hoe mooi is dat?

    En ja hondenuitlaatservices zijn handig natuurlijk maar de mijne laat ik toch echt wel liever zelf uit. Ik ben dan wel eens surrogaat hondenuitlaatster maar de mijne krijgen die instanties niet, al hoe goed ze het wellicht ook doen.

    Die papierwerkjes zijn prachtig, wat een tijd en geduld gaat daarin zitten.. maar het loont zich dan ook wel. Dat blad op die hand vond ik helemaal geweldig.

  4. Zou ook liever zelf met mijn hond aan de wandel gaan,
    mooie keuze van ppsjes weer Karel,
    die kunstwerkjes zijn erg mooi,
    zou er zelf geen geduld voor hebben,
    maak liever ppsjes haha..
    Fijne avond verder en een goede nachtrust voor straks,
    Greetje

  5. de dag van gisteren pff zo’n dag van bureaucratie en gesloten deuren, eentje om snel te vergeten dus . Wens je een fijne dag vandaag kijk wel uit voor gladheid

  6. Hoi karel
    Ja dan kan je beter een hondenbezitter tegen komen die zijn hond uitlaat al kan dat ook niet geluidloos hihi
    Prachtig wandelen met de hond..een reden om erop uit te gaan.
    Dat is bij ons alweer zeker 13 jaar terug…maar missen doen we onze Labrador nog steeds.
    Internet was er weer zag ik want hoe kan je anders met betti reageren?
    Groetjes en geniet je dag

  7. Wünsche dir einen schönen Nachmittag in Köln ist es auch sehr kalt aber besser wie Regen ich freue mich das dein Tag schön war,hoffe bei mir geht das auch wieder.Lieber Gruß und Umarmung Gislinde

  8. Had het alleen niet mee gelezen hihi
    Ja in de mail wel haha
    Jij in de rustmode…
    Ierse setters zie je niet veel meer…uitstervend ras.
    Iedereen wil een mode hond en vuilnisbakkenrasjes zijn zo mooi en lief.
    Daar dank ik mijn naam aan hihi
    Onze logeerhond
    Smakelijk en fijne avond

  9. Het weer was prachtig Karel. Wandel toch liever zelf met de hondjes, dan weet ik dat met mij alles nog in orde is.
    de kunstwerkjes zijn prachtig
    vliegen hoeft voor mij niet meer. Als ik dat weer ga doen dan zie ik ze vliegen:-)
    Fijne avond en goede nachtrust.
    groetje

  10. Ja was hond van zus die zat. jarig is hihi
    En als zij weg gingen of op vakantie kwam die altijd hier…
    Hij lag naast me in de mand toen ik een naam voormijn blog moest zoeken en toen was de keuze zo gemaakt.
    Rebbeltje dus…haha
    mzl

  11. Hoi Karel,
    Hier ben ik weer eens, nogal gammel van de griep.
    Dus jaar niet best begonnen , maar zal wel overgaan he.
    Weer mooie ppsjes gezien hier, en het zag er buiten fris maar lekker uit vandaag en gisteren.
    Wens je een aangenaam weekend en hoop dat de gladheid m ee gaat vallen
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

