haken of vechten

zo luitjes

hoe ik aan zo’n titel kom zal ik U uitleggen
ik zelf ben geen vechtersbaas en kan ook niet haken
dat kom mijn moeder wel en ze had dan ook wel van die kleedjes overal liggen
U kunt ze zelf ook vast wel
nu had ik een pps met wat ik toch echt wel kunst wil noemen
en zocht in m’n archiefje naar iets wat er bij paste
en dat werd dus vechten
zo zie je maar weer de ene vrouw doet haken
de ander dus vechten

pirate_captain_by_n2c-d4u9wzj

in de maand van de kunst
haken dus

haken

oja ik heb had nog een blog
heb ik nieuw leven in geblazen , zie rechts boven aan

wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “haken of vechten”

  1. Ha haken en vechten maar volgens mij is het geen haakwerk.
    Ja op je foto wel hihi
    Dacht dat je op Veronica ging kijken…maar gelijk heb je rtl 8 is leuker 😉
    hangze…het begint weer

  2. Filmpje krijg ik niet open… Haken deed ik vroeger wel graag. Twee jaar geleden haakte ik nog een muts. Een mislukte weliswaar… Vechten doe ik niet. Nooit gedaan en ik ga er ook niet meer aan beginnen. Ik hou het veilig. Als ik er twee zie vechten om een been, dan loop ik er mee heen…
    Nog een fijne avond Karel;

  3. Mogge karel
    Jij filmpje kijken en hier is het vechten met de kantklosjes hihi
    Ja dat is heel wat anders dan haken…
    Maar mannen weten dat niet haha die zien alleen het eindresultaat.
    Gisteren nog even wat blogjes gemaakt…is ook weer leuk hihi
    Dus de plank is weer gevuld.
    Groetjes en geniet je dag

  4. Ik ben wel een vechtersbaas in de zin dat ik moe(s)t overleven. Maar zelf vechten…nee. Wel kan ik iemand vermoorden met woorden (-: Zonder te vloeken en met ziektes te smijten.
    Binnenkort ga ik een dekentje haken voor een baby. Nou, ik ben benieuwd…
    Warme groet.

  5. Nu waarom vechten…de klosjes hangen aan heel dunne draadjes en je wil ze snel over elkaar heen doen en ja dan gaat het wel eens mis…ja er zullen vast ook wel mannen zijn maar ik heb ze nog nooit bezig gezien hihi
    Smakelijk en fijne avond

  6. Ha dat smakelijk hebben we al op en de avond verloopt op de bank…en verder zien we wel
    Morgen weer oppassen en dan weekend…rustig lang weekend haha
    Met wel een verjaardagsfeestje 😉
    Verder plan ik niks..wordt wel gedaan grijnzzz
    hang ze

  7. Hoi karel
    Doldwaze platen dan valt ie bij jou vast wel in de smaak hihi
    De oppasdag loopt al op zijn eind…niet eerder de kans gezien om te krabbelen…maar je wist dat ik druk aan het spelen was….spelletje, spelletje en nog eens een spelletje. Ben blij dat ze even naar buiten zijn ff rust haha
    Smakelijk en fijne avond

  8. Hi Karel, een beetje laat, echt weer leuk hier.
    pffff…. wat is het koud buiten, morgen nog kouder en zaterdag sneeuw voorspeld.
    Dus morgen boodschappen in huis halen.
    Fijne avond toegewenst met lieve groetjes, Greetje

  9. Nee hoor ze vonden het ook koud in de speeltuin.
    Hier thuis nu weer lekker warm in de kamer en zo meteen chinees eten en we kunnen er weer tegen.
    Fijne avond en bankhangze…geloof dat het nog kouder gaat worden.
    mzl

Geef een reactie

