oud & kunst

zo luitjes

allemaal goed het nieuwe jaar in gegaan
mooi zo
ik dacht op het 1ste blog van een nieuw jaar , ik ga eens terug in de tijd
en bij het beeld van het hooien , dacht ik toen ik het zag
dat is niet eens zo lang geleden , begin jaren’60 werkten wij nog zo
al stond er wel een paard voor de kar
een tractor reed ik pas in 1967

031

een nieuwe maand en dus ook een andere serie
uit de map Art in m’n archiefje

a-top-of-most-creative-statues-and-sculptures

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “oud & kunst”

  1. Goedemorgen Karel, ja goed het nieuwe jaar in gegaan lekker rustig, boom ook al opgeruimd. Leuk zo’n oude kiek. En dat art is prachtig. Rest mij jou een fijne dag te wensen.

  2. Hoi karel, eens kijken of mij dat ook lukt hihi
    Ja de klusjes zijn begonnen oftewel de machine draait 😉
    Verder is het gewoon wachten tot die zijn werk klaar heeft en dan mag alles naar zolder…
    Een pracht pps die eerste met de oude prenten en wat een broekie op die foto hihi
    De 2e is een bekende maar daarom niet minder mooi.
    Prachtige beelden zitten daar tussen.
    Groetjes en geniet de zon onder het hindernislopen
    mzl

  3. In de Kempen heeft mijn moeder als kind nog gewoond op een boerderij.
    van de Art vond ik de eerste en de laatste twee het mooist, maar ook tussen de anderen zaten mooie.
    geniet van deze zonnige dag Karel
    Groetje, Ria

  4. Prachtig Karel, wat een nostalgie, zooooo mooi om te zien.
    Ben jij dat jonge ventje op de traktor? Heel leuk.
    De tweede pps vond ik ook heel aardig om te zien.
    Fijne dag verder met groetjes van mij, Greetje

  5. Nee had het over ctrl c en v
    Wij ook zo eten over 10 minuutjes is het klaar.
    Varkenshaasje met champions, bonen en piepertjes
    Fijne avond want je eten zal je intussen wel op hebben…
    mzl

  6. Hoi karel
    Ja als het buiten nat is moet je je binnen vermaken…een geluk een huis heeft altijd wel wat werk voor handen
    Of niet natuurlijk maar dan heb je de pc 😉
    Groetjes en geniet je dag met wat je ook doet.

  7. Ik ben blij dat de feestmaand erop zit. Leve januari. Helemaal wanner ik jarig geweest ben (-:
    Vroeger hadden de mensen nog eens zwaar werk met hooien. Alles met de hand. Het duurde uren voor een heel weiland afgewerkt was. Vaak in de brandende zon of slecht weer. Tegenwoordig is het een fluitje van een cent. Boeren weten dankzij buienradar wanneer het de beste dag is om te maaien. Daarna moet het twee dagen droog zijn omdat het gras nog geschud moet worden. Je merkt wel: ik heb er kijk op, haha.
    Warme groet.

Geef een reactie

