weekend met nachtelijk feessie

zo luitjes

daar hebben we de laatste dag van het jaar
een jaar dat was voor mij niet naar
en het jaar komende zal mij wel zo ongeveer het zelfde vergaan
genieten van het leven want U weet dat duurt maar even
heb 3 hobby’s en wat vrije tijd
dus gezondheid en weder dienende zal ik mij best vermaken

en ik hoop voor U allen  het zelfde
al zullen de hobby’s anders zijn , als ook de vrije tijd
maar houd in gedachte het is de gezondheid die telt

een-jaar-voorbij-greetje

wens U een vrolijke jaarwisseling
en een gezond 2017

nog 1 x wat dieren , daar kunnen we toch veel van leren

watisdat

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “weekend met nachtelijk feessie”

  1. Hoi karel
    Je hebt er zin in om het nieuwe jaar te beginnen je blijft maar aftellen haha
    Fijne jaarwisseling en een goed begin van het nieuwe jaar.
    Laat de kurken maar knallen, is beter dan vuurwerk.
    Groetjes

  2. Heeey Karel, wat leuk om een “oudje” van mij hier te zien, dankjewel, echt tof van je.
    Straks plaats ik ook een oudere, iets aangepaste ppsx, op mijn blog.
    Heeft me wat extra tijd gekost i.v.m. het uploaden bij Google, lukte niet zo best. pfff…..
    Wens je een hele fijne jaarwisseling toe en ga goed en gezond het nieuwe jaar in.
    Lieve groetjes van mij

  3. Ja je kan gaan slapen hihi
    Al komt er middernacht een nieuw blogje 😉
    Als wij de kurken laten knallen 🙂
    Fijne avond en proost op het nieuwe jaar < — dit is voor middernacht tuurlijk
    mzl

  4. Ik hang het oude jaar aan de kapstok; ben er helemaal klaar mee! Laat maar komen dat 2017.
    Ach, die poezenbeesten…zo lief.
    Fijne jaarwisseling, Karel, en alle goeds voor het nieuwe jaar. Dat het bijzonder en liefdevol mag zijn♥

  5. Hoi karel
    Een goed begin dat beloofd nog wat haha
    Och weet zelf niet eens meer waar ik nu wel of niet gereageerd heb…dus op naar de 2e dag van het jaar kan het weer “normaal” worden hihi
    mzl

  6. Prachtig Karel en het allermooiste vond ik plaatje van het poesje in de schoen.
    Volgens mij heb ik jou de allerbeste wensen al gegeven maar zoiets doe je nooit te vaak.
    daarom nogmaals een gezond en liefdevol 2017
    groetje, Ria

Geef een reactie

