manieren

zo luitjes

we hebben het bijna gehad de 6 wordt binnenkort een 7
en dat is eigenlijk het enige wat wezenlijk veranderd
toch
🙂

mijn-rugzak-greetje

en als ik dan het nieuws kijk , als ik het al doe
mag ik dan alleen dit zeggen
manieren
als een ieder wereldwijd zich manieren aanleert
een rugzak vol hebben we allemaal , gewicht mag wat schelen
maar toch

nog ff en ook de maand van de dieren is voorbij
en die hebben volgens mij betere manieren
wat zegt U

dierenmanieren-8

wens ik U een goeden nacht
en morgen een prachtige dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “manieren”

  1. Nou de laatste valt mee…kom er hier en daar nog meer tegen 😉
    Die Rugzak is een hele mooie van Greetje, alleen al door de lievelingsbloemen.
    De dierenmanieren veel bekende maar o zo leuk iedere keer.
    En moet er eerst sneeuw vallen in de peel en kempen…dan trekken we er met de slee op uit en stapelen we ze op 😉
    Trusten

  2. WOW….Karel, heel blij om hier “Mijn rugzak” te zien.
    Tja….. ieder mens draagt in zijn leven een rugzak mee, de een een hele kleine en de ander een hele grote……..
    Zo is nu eenmaal het leven.
    Een hele dikke dankjewel en voor straks slaap lekker met lieve groetjes, Greetje

  3. ja dat rugzakje is voor een ieder anders gevuld, dat van mij zit gevuld met stenen op het moment maar komt wel weer goed denk ik Wens je een fijne dag Karel, met veel fotomomenten hopelijk

  4. Het jaar struikelt naar een eind. Nog een dag en het zit erop. En dan een nieuw jaar met nieuwe kansen!
    Laten we klein beginnen met onze goede voornemens: aardig en behulpzaam zijn voor onze buren en mensen in de rij in de supermarkt…
    Fijne jaarwisseling, Karel!
    Warme groet.

Geef een reactie

