nieuwe week

zo luitjes

ondanks de feestdagen hebben we toch de maandag
dus begint de nieuwe week
U uitrusten van gister vermoed ik
nee ik niet , maar had dan ook een relaxte zondag
vanwege deze feestdagen zijn de folders zaterdag al gebracht
ik liep al 1 wijkje gelijk
vandaag en morgen de rest
dankzij deze folderwijkjes heb ik mezelf een kadotje kunnen geven
klik U maar ff op het kaartje

img_20161225_0001_new

moet wel veel lezen en uitvinden hoor , maar komt goed

en had U een fijne kerstdag gister , vast wel
vandaag nog ff dunnetjes over en dan op naar oud & nieuw
hoe was het bij U vroeger als kind
volgens mij zo als in de volgende pps

naamloos

in de maand van de dieren
een feestelijke

pauw-in-al-zijn-pracht

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “nieuwe week”

  1. Dat wilde je zo graag hè Karel deze camera. Fijn dat je hem nu hebt.
    Bedankt voor je mooie ppsjes. Ja konijn met kerst dat herinner ik me ook nog van vroeger maar ik kon het niet eten.
    Fijne middag en avond
    zon-groetje,

  2. hi Karel, een leuke kerstpps en een van prachtige pauwen,
    wat is het toch een schitterend dier…..
    Heel fijn dat je nu een nieuwe camera hebt,
    al geoefend er mee?
    Wens je een hele fijne week naar het nieuwe jaar toe
    en hoop dat 2017 je alle goeds zal brengen,
    groetjes Greetje

  3. Mooie foto’s Karel! Groeten uit de Ardennen waar we vandaag een wandeling van 14 km maakten, waarvan de eerste uren in de gietende regen. Toch was het heel mooi. Wisselvallige weergroeten… En morgenavond zijn we weer thuis.

  4. Hoi karel
    Ja zeker ben ik wel opgestaan hihi
    Maja weer meeëters dus druk
    Om 3 uur zaten we te brunchen hoor…niks pc aan.
    Net iedereen weer de deur uit en was een rustige 2e kerstdag…
    Vera en Mathijs spelen goed samen dus ook daar geen omkijken naar.
    Al hebben we tussendoor wel een spelletje gedaan.
    Mooie banner ja…en totale rustmode betekent dat ook geen pc meer ?
    Zo nu eerst ff klikken…w8 ff
    Mooi cadeautje heb je verdiend…en met die knopjes komt vast goed.
    Een mooie pps kindertijd…zo mooi dat ik die heb opgeslagen…
    En ja die veren van de pauw zijn prachtig.
    fijne avond

  5. Nee eerst ontbijten en dan tussen lunch en warm eten de brunch…kunnen we lunch en warm eten overslaan…
    Vanavond wat toostjes en we doen het ermee.
    Vind het wel heerlijk hoor dat brunchen…lekker licht, lekker brood (liefde en passie) warm vlees en salade erbij en zalmpakketje yummie
    Voor de kleintjes was alleen het brood al een feest. Zij vinden dat erg lekker en dan nog een heerlijk cracker en spies met fruit met een spekje als kerstboom bovenkant. Feest…
    Bankhangze tijdens je rustmode hihi

  6. Hoi karel
    Jij denkt aan een strandwandeling?
    Is wel koud om te gaan zwemmen hihi
    Maar jij maakt maar plannetjes…ik hou de kalender liefst vrij deze week 😉
    Al staat het eerste er weer voor do.
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

