weekend + kerst

zo luitjes

we hebben het weekend weer daar
1 met een dubbel feessie er aan
en beide zijn die op de zondag
laten we hopen dat die dan ook nog eens zonnig is
ik heb volgens mijn bescheiden mening drie mooie ppsjes
en wel dus voor 2 dagen
wil ik het eens anders om doen en dus de dieren op de zaterdag
en dan klikt U zondag op de andere twee
af gesproken

alle-gekheid-op-een-stokje

dat op zich was al een feessie hé
maar nu gaan we heerlijk walsen op de klanken van een mooi lied
maar eerst zullen we
Corry
ff feliciteren
Corry van harte meid met je verjaardag
van harte meid en nog vele jaren
kijk je uit met al dat walsen voor je voetje
en ook mak an met de rooie

we hebben een groene kerst , dat ik dacht we maken een tocht door ons mooie landje
met het arkje

arkje-corry-en-neil

nou was dat geen mooi tochtje

ja je zou er bijna door vergeten dat we het kerstfeest hebben
nu dat vieren we ook met een schitterende pps

kerst-greetje

wens ik U een heel fijn weekend
en fijne kerstdagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

29 thoughts on “weekend + kerst”

  1. Hoi karel
    Een prachtige pps van Greetje
    haha ik doe het andersom en begin bij de kerst…
    Je hebt een mooie voor Corry uitgezocht en ja alle gekheid op een stokje en alle zegen komt van boven klopt ook wel hihi
    Dacht net zou ik vandaag nog onder je oude blogje reageren maar toch maar niet grijnzzzz
    Vandaag alle tijd om te kijken en morgen druk.
    Groetjes en geniet je dag…zo meteen nog even naar de winkel pffttt
    mzl

  2. Ja voorheen kon ik plaatjes plakken…html toestaan dan moet het lukken.
    Maar vreemd dat het eerst wel kon en nu niet meer…
    Alleen bij mezelf lukte het wel hihi
    Ja zal er morgen niet veel zijn…
    Hang ze

  3. Hoi Karel,
    Kom je ff fijne Kerstdagen wensen, en een mooi begin v/h nieuwe jaar.
    Word een warme Kerst dit jaar, dus laten we er maar van genieten.
    weer mooie pps om de dagen door te komen ……alleen geen tijd dan.
    Dus kijk ze nu maar he.
    Fijne dagen wens ik jou
    Lieve groet Marianne

  4. hi Karel,
    na de hele avond visite te hebben gehad kom ik je even hele fijne dagen toewensen, geweldig dat je mijn kerstpps hier geplaatst hebt, erg leuk van je, dankjewel.
    Heb ook een met schitterend mooie foto’s van mijn lieve vriendin Luci gezien. Kom morgen die andere bekijken.
    Wens je hele fijne kerstdagen toe en alle goeds voor 2017,
    liefs Greetje

  5. Lieve Karel, fijne kerstdagen voor jou en allen die je lief zijn. En dat er op alle donkere dagen maar iets kleins mag zijn wat je pad mag verlichten.
    Je blog is een rustpunt tussen de andere kerstblogs.
    Warme groet ♥

  6. Hoi karel
    Nu ik was ook vroeg, maar niet op de pc hihi
    Was nog genoeg voor te bereiden dus al vroeg aan de slag gegaan.
    Maar de 1e dag zit er alweer op…nog 1 te gaan maar die zal een stuk rutiger verlopen denk ik zo…
    Fijne avond

  7. Ga je morgen weer aan de wandel dan, maar met hindernissen 😉
    Hier was het vanmiddag ff lekker…de kids met de papa’s naar buiten en de moeders bij mij in de keuken 🙂
    Zo heerlijk rustig jaja…krijg dat liedje niet uit me kop…hangze

Geef een reactie

