kinderen

zo luitjes

ik vond het vandaag maar koud , zeker op de fiets
nevelig en zo rond het vriespunt hier
toch zag ik hier voor in het parkje een heel groepje kinderen spelen
en een lol dat die hadden , waarom kon ik niet zien of horen
kinderen ook van andere landen in de wereld
maakt niemand wat uit hier , en gelukkig maar
als je toch al die nare beelden in het nieuws ziet
dan denk ik wel eens aan mijn eigen onbezorgde jeugd
en via een FB site over ons buurtje waar ik opgroeide
zie ik vaak nog mooie herinneringen

children-around-the-world

in de maand van de dieren
vogels die we niet alle dagen zien , helaas

beautiful-birds

wens ik U een fijne avond
goeden nacht
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “kinderen”

  1. Inderdaad Karel,
    wat hebben wij toch een onbezorgde jeugd gehad, we waren best wel arm,
    hadden niet veel, waren toch tevreden en gelukkig…………………
    Heb een zeldzaam mooie pps gezien van pracht dieren.
    Liefs en een goede nacht toegewenst, slaap lekker, Greetje

  2. Kwam net in de winkel nog een stresskip tegen hihi
    Zeg ik vervelend als ze niet hebben wat op je lijstje staat hè…en dan de datums al verlopen voor kerst pffttt
    Zeg troost je je bent niet de enige hier in de winkel…grijnzzzz
    Maar ben klaar met inkopen dus kan de stress laten varen
    Bankhangze

  3. Kinderen zijn overal ter wereld hetzelfde. Zelfs al verstaan ze elkaar niet, kunnen ze toch de grootste vrienden worden. Daar kunnen wij als volwassenen een voorbeeld aan nemen. Echte vriendschap is prachtig.
    Mijn dochter is gisteravond op Schiphol aangekomen en zit vanavond al aan de thee bij haar vriendin.
    Lieve groet ♥

  4. Velen haken af op de blogs door die stomme soms onleesbare code Karel waar uw ogen geen deugd van hebben, heb mij bij uw mailgroep aangesloten

    Wat volgend jaar op de blogs zal geven is voor mij nog een vraagteken, we zien wel

Geef een reactie

