voor U een knuffelbeer

zo luitje

laatst vroeg iemand mij , bij de weerspreuken van november
heb je die ook van december
vooruit ik geef ze U in het midden van de maand

ik ben veel weg deze dagen , dus kom wel bij U langs hoor
maar waarschijnlijk andere tijden
ach wat is tijd , tijd is zo vergankelijk en het kan vliegen

december

in de maand van de dieren
beren , niet om te knuffelen

beren-in-de-natuur

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “voor U een knuffelbeer”

  1. Ja van die beren kun je beter afblijven. Wat is tijd vraag je , goede vraag vind vooral dat de tijd vliegt we zijn alweer half december. Wens je veel plezier met je indeling van jouw tijd Karel

  2. Hoi karel
    Genoten van de ppsjes al is de tekst in de onderste heel bekend maar in een andere pps volgens mij.
    Heb er nu zoveel gezien pffttt
    Nog een map te gaan…zal er in totaal zo’n 150 over houden hihi flink uitgedund dus..al zaten er ook veel plaatjes tussen en die kunnen zowiezo weg…maar ben blij weer met de nieuwe voorraad
    Groetjes en geniet je wandeling

  3. Mijn knuffelbeer is mijn kat. Een donkerbruine kater. Net een grizzly, maar dan wel zeer aaibaar.
    Het weer is mooi, ik zit nog op het werk en ben tussendoor even bezig op WP…
    Geniet van je wandeling met dit weer. Lieve groet.

  4. Dat is tot nu toe aardig gelukt om niet dezelfde te plaatsen dus zal ook nu wel lukken.
    Voorraadje is weer aardig aangevuld…ben er blij mee
    Nu even kijken wie het eerst is hihi
    Voorlopig gebruik ik ze niet want heb tot en met febr alles al staan.
    Fijne avond

  5. dag Karel,
    een hele mooie presentatie van Roosje en een pracht berenvoorstelling,
    erg mooi om te zien.
    Ben zojuist thuis, vanmiddag naar de bingo geweest en vanavond ergens een hapje gegeten.
    Fijne avond wens ik je toe, Greetje

  6. Vandaag heerlijk genoten van een zachte dag met af en toe een warm knuffeltje van de zon.
    Ik heb twee knuffelhondjes dus op een beer zit ik niet te wachten.
    Beide ppsjes zijn prachtig Karel
    Groetje en goede nachtrust, Ria

  7. Hoi karel…
    Zag een bekende voorbij komen hihi
    Te hoog of te laag kan helemaal niet want ik lees ze toch allemaal…
    Jij weer aan den wandel…levert zeker goed op omdat je vol blijft houden?
    Groetjes en geniet je dag met druk zijn 😉
    mzl

  8. Collectes lopen doen wij tussen 17.00 en 20.00 uur is bijna iedereen thuis.
    Ze zullen je toch niet afschepen met dubbeltjes wel?
    Maar klopt kost je alleen maar wat tijd…
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

