lezen en slapen

zo luitjes

ik hoop dat U een fijn weekend had
ik best wel hoor , beetje van alles eigenlijk
beetje rust beetje HH beetje dit en dat
en ik bracht gister ook weer wat lees en kijk werk rond
dat doe ik vandaag ook weer
al lijkt het mij toe dat een bezoek aan een bibliotheek als deze hier onder
en de anderen in de pps
van een ander lees en kijk materie zijn

bibliotecas

in de maand van de dieren
knap ik ff een uiltje
mag ook wel weer na al het buffelen wat ik gedaan heb

uilen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “lezen en slapen”

    1. Toeval of niet…net een verhaaltje bij Paco gelezen en ja hoor een “Uil”

      De vogel landt drie meter verder op een tak in een boom.
      De leesbril zit nog op zijn hoofd.
      Hij knikt mij ernstig toe.
      Ik knik terug.
      Ik (h)uil.

  1. Boeken…daar krijg ik nooit genoeg van. Die bibliotheek in Praag heb ik eindelijk met mijn eigen ogen kunnen bekijken (-: Ik vind ze stuk voor stuk indrukwekkend en zou in elke bieb wel een weekend opgesloten willen worden op voorwaarde dat er te eten en drinken is en ik van het toilet gebruik kan maken. Die van Australië heeft mijn voorkeur vanwege het mooie lichtdoorlatende plafond.
    Hartelijke groet!

  2. dag Karel,
    wat een pracht ppsjes, vooral die bibliotheken, schitterend mooi en wat een rijkdom.
    De uilen vond ik ook zeer mooi, schitterende dieren.
    Gisteren naar de kerstmarkt in Breda geweest, lekker gegeten en gedronken.
    Wens je een fijne week toe met heel veel groetjes van mij, Greetje

  3. Twee van de bibliotheken heb ik gezien, Escoreal en Praga, Wat een pracht en die van het vaticaan spant de kroon.
    Prachtig die uilen
    Fijne avond Karel, Groetje

  4. Hoi karel
    Nee niet in de pps maar in het verhaal bij paco
    Dit waren de laatste zinnen.
    En vond het welleuk omdat ik net hier de pps had bekeken.
    En wat wil je nogmaals doe…zand in de ogen strooien…nog te vroeg hihi
    Groetjes

Geef een reactie

