weekend

zo luitjes

gister vond ik het maar smerig weer
had het plan om mijn slaapkamer eens op z’n kop te zetten
en overal achter en onder of boven een goed te stoffen – zuigen en soppen
maar dan het matras en alles ff lekker in het open venster
niet dus , wat een takkeweer

heb mij niet verveeld hoor , heerlijk de plakstoel zijn zin gegeven
en zitten spitten in ouwe mappen
wat je dan toch aan herinneringen ophaalt , het vreet tijd , maar is wel leuk
het verjaard zo nooit

wat-is-verjaren-lidia

om half 5 ff naar de chinees gelopen voor een warme hap
die zit hier om de hoek
vandaag maar weer om eten en drinken weg en aan de kokkerel voor 2 dagen

in de maand van de dieren
de kat in de kunst

cat-en-art

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

29 thoughts on “weekend”

  1. Zo bij jullie dus takkeweer hier lekker zonnig gisteren. Vandaag is andere koek, aanvriezende mist hier. Wens je een fijn weekend Karel

  2. Hallo Karel, met mijn kat Storm op schoot samen kijken naar de kunst van de kat. Hij kan het wel aprecieren. Alles is goed als hij maar bij het vrouwtje op schoot kan spinnen… Tot hij het weer beu is… Een kat laat zich niet leiden.. Ik hoop op beter weer en geen regen want er wordt een nieuw raam geplaatst bij ons. De slijpschijf giert door het huis heen. Geniet van je weekend!

  3. hi Karel,
    heb hier een mooie voorstelling van Lidia gezien en pracht foto’s van katten,
    helaas ben ik geen kattenfan (poepen altijd bij ons in de voortuin en Marcel mag het steeds opruimen, stank….). Wens je een heel fijn weekend toe, morgen ben ik de hele dag afwezig, lieve groetjes Greetje

  4. Ha een ouwetje en een nieuwe om te verjaren…
    Die 1e is een mooie voor verjaardagen…maar met een beetje geluk is er vandaag vast iemand jarig hihi
    Hier ook aan de koffie al zal dat later zijn dan bij jou…alhoewel als ik de tijd bekijk grijnzzzz
    Groetjes en fijne dag

  5. Vandaag was een miezerige en grauwe dag. Echt zo’n dag waarvan je denkt: donkere dag voor Kerst. Mijn moeder zou zeggen: mooi weer om een erfenis te verdelen. Ik vind het dan zo jammer dat er eerst iemand moet overlijden…
    Je kunt de rest van het jaar je kamer nog soppen of begin van volgend jaar. Wanneer het jou uitkomt (-:
    Fijne avond en goede nacht.

  6. Je zei de bank is leeg en moest gelijk aan Anja denken…pffttt
    Je schreeuw heeft niet geholpen 😉
    Blijft stilletjes…
    Zou best wel weer eens een teken van leven willen…
    Zo verdwijnen er wel meer waar je ineens niks meer van hoort, de een komt terug en de ander blijft weg.
    Vreemd is dat toch?
    Groetjes en geniet je dag

  7. Nu die hebben er thuis ook een staan dus weten dat ze er niet aan mogen komen.
    Heb een muziekboompje en daar mogen ze mee spelen…guus heeft flink gedanst en wij spelletjes gedaan natuurlijk.
    Net de deur uit en wij eten…smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

