uitkijken :)

zo luitjes

een mooi fototje
en schrijven uit een oude map in m’n mail archief

The whale is coming up to scoop up a mouthful of herring (the small fish seen at the surface around the kayak).
The kayaker is a local Sitka Dentist. He apparently didn’t sustain any injuries from the terrifying experience.
The whale was just around the corner from the ferry terminal, and all the kayaker could think at that moment
in time was: “Paddle Man–really fast!”

The whale’s mouth is fully open with the bottom half under the boat.
If the whale had closed his mouth before he furiously paddled away –
He might have been LUNCH!!!
Look at the picture again – He is in the whale’s MOUTH!

ik zette een mooie pps in deze foto
voor als het toch de maand van de dieren is

whale-lunch

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “uitkijken :)”

  1. Ha volgens mij voelen die visjes van de kraam zich ook zo als ze jou zien πŸ˜‰
    Alles in de mond…zonder pardon.
    Mooi pps maar vooral het geluid vind ik prachtig…
    En dat opruimen is in 2017..wie dan leeft dan zorgt… πŸ™‚
    Voorlopig genieten van de pracht…
    hangze

  2. dag Karel,
    een schitterende pps van Christine met mooie beelden van een indrukwekkend dier,
    zou ik bang voor zijn, pfff…….
    Ja, de pps past erg goed bij de foto die jij geplaatst hebt, wel huiveringwekkend.
    Geniet nog van een fijne avond verder,
    ik ga zo meteen nieuws kijken,
    lieve groetjes Greetje

  3. Dan denk ik dat ik eerder slaap dan jij…als je de film af wil kijken tenminste..
    Morgen vroeg eruit…voor mijn doen dan.
    9 uur daar zijn…pffttt en dat zonder koffie.
    Maar dat halen we daar welin…trusten

Geef een reactie

