winterachtig

zo luitjes

we hebben nog weer een beetje winter
ach ik zelf kan er goed tegen en hoop U ook
ik liep 2 van de 3 wijkjes die ik altijd op maandag doe
maar vanwege late aan levering doe ik dinsdag ook nog 1
dat mag hoor , alles moet voor 19:00 uur in de brievenbussen zijn
heerlijk weer was het en zal het ook vandaag weer zijn
ik genoot de winter zon en vond het niet echt koud

en om wat winter schoonheid te laten zien
het volgende

winterse-beelden

in de maand van de dieren
ook een beetje winter

animals-in-winter-7

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “winterachtig”

  1. dus geen sinterklaas kadootje (dat iemand de wijkjes in jouw plaats zou doen) voor jou Karel maar hierdoor wel lekker een ‘frisse’ neus gehaald. de pps-en zijn zoals gewoonlijk leuk om te bekijken.

  2. Toch weer een geruststelling als je werk erop zit. Maar je hebt wel weer gezonde beweging gehad. Na een uurtje met Rosa buiten vind ik het wel weer genoeg, hoor (-: Ze kan helaas niet loslopen omdat ik bang ben dat ze op het ijs wil gaan staan. Ik heb naar de ijssculpturen gekeken en vind ze prachtig!
    Warme groet.

  3. Hoi Karel,
    Hier ben ik ook weer eens.
    Het was lekker weer de afgelopen dagen, lekker zonnetje erbij.
    alleen s; avonds en s’nachts verdomde koud brrr.
    Ik kon er vroeger beter tegen dan nu.
    Dus knap van jou met die folders in weer en wind.
    Je powerkes zijn weer mooi en heb er met plezier naar gekeken,
    Ik heb er ook nog een van dieren in de snow, hun liever als ik .
    Zo, weer bijna bedtijd, afgelopen weinig geslapen hoop nu wel.
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

