complimentje

zo luitjes

wat een verschil met vorige week zaterdag
ja er is alweer een week voorbij
vorige week was ik al vroeg aan de wandel
vandaag hield ik deels een dag rust zeg maar voor de drukte van morgen en maandag
deed wat HH en liep m’n fietsje ff na want die krijgt het zwaar
denk dat er weer feestdagen voor de winkels aan komt

zonnetje kwam er toch ff door en ik wandelde ff een rondje in m’n tuintje
alvorens ik weer in de rustmode terugkeerde

zo kom ik op de titel van dit blog
ik wil iedereen een complimentje geven , dus ook mijzelf
voor het goed luisteren naar m’n lichaam
de genoten rust , deden me goed

compliment-greetje

en deze mooi pps geeft gelijk wat lente warmte
vind U ook niet
🙂

in de maand van de dieren
de humor van hen
ja deze verdienen echt ook een compliment

dierenleed

wens ik U een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

29 thoughts on “complimentje”

  1. ha die Karel,
    een dikke dankjewel voor het Compliment, echt heel leuk van je
    en heb tevens genoten van een leuke dierenvoorstelling.
    Het wordt nu bedtijd en welterusten, slaap lekker,
    fijne zondag wens ik je toe,
    groetjes Greetje

  2. Mogge Karel
    Weet je wel hoe koud het in de tuin is 😉
    Nee blijf lekker binnen bij de verwarming..al zullen we even naar buiten moeten 😉
    Zie ze al rennen richting garage…
    Groetjes en geniet je dag

  3. Zo de kou toch in geweest al was het niet in je tuintje vandaag…
    Ja die pakketten moeten wel de deur uit en hier was het een dik pak. 😉
    Jij morgen weer en 19 km op de teller lopend of fietsend is toch best wel een flinke rit…
    Slaap wel maag je morgen weer…trusten

  4. Hoi karel
    Wortels nee die staan vandaag niet op het menu 😉
    We zullen mandarijnen moeten eten want die liepen slechter dan de pepernoten 🙂
    Net een filmpje gekregen van eentje die aan het spelen was met de papa met de nieuwe lego 😉
    Groetjes

  5. Alweer die hohoho
    Je had kerstman moeten worden…
    Zag nog niks nieuws dus zal morgen wel zijn.
    Ben met de sinterklaasfoto’s bezig kan ik die morgen gelijk mee naar vera en mathijs nemen
    Ja er mag weer opgepast worden…dus zal het nieuwe blog pas later zien.
    Slaap wel

Geef een reactie

