4 weken

zo luitjes

maandag was ik 4 weken bier vrij
zal ik daarom wat minder in m’n vel gezeten hebben gister
of zit er een snotkop aan te komen
we zullen het zien , ik ga nog een maand verder zo
heb mezelf met oud en nieuw wat lekkere Belgische pintjes belooft

ik genoot maandag en dinsdag volop van de zon
maandag goed 6 uren aan de wandel met hindernissen 🙂
en gister nog ff anderhalf uur
en nadien een klein rondje om in m’n tuintje
wat denkt U zullen de spreuken in de volgende pps uitkomen
er worden nog al wat dagen in genoemd waar ik nooit eerder van hoorde
ken alleen Sint Maarten van wel wat daagjes terug hihi

weerspreuken-van-de-maand-november

het is de laatste dag van de maand
dus wat mooie blommen voor U

orchideen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

27 thoughts on “4 weken”

  1. Goedemorgen Karel, allereerst gefeliciteerd met 4 weken biervrij. De pps met die spreuken is leuk om te zien maar denk niet dat die spreuken echt werken want er zitten een paar rare bij. maar mooie plaatjes van de eekhoorns.

  2. Hoi
    Ja Karel dat is heel goed van je en je wil gelijk doorgaan nog knapper.
    Waar een wil is, is een weg…
    2 mooie ppsjes al dacht ik dat je die al had staan, maar waren begin deze maand toch andere hihi
    Groetjes en geniet je dag…

    oja in dat gat verdwijnen niet de pokemonnetjes maar diegene die ze zoeken haha

  3. Beste Karel, laat me eerst met een compliment beginnen: wat goed van je! Vier weken biervrij en daarbij veel bewegen in de frisse lucht. Dat verdient een kus van de juf en een bank vooruit. Houden zo Karel! 😘

  4. Weer echt mooie ppsjes Karel.
    Heel knap van je, al vier weken geen pilsje, mis je het niet?
    Door allerlei zaken ben ik erg laat vandaag,
    wens je een hele goede nachtrust toe en slaap lekker
    en voor morgen een hele fijne dag,
    liefs Greetje

  5. Houden zo & 20 bakken sparen voor Kerst & Nieuwjaarsperiode Karel(hmm)

    Ook hier gaan wij de komende dagen profiteren van het mooie weer achter glas(hmm)

  6. Hoi karel
    Wat een rust op blogger…stilte voor de storm?
    We wachten het af…
    Zo jij plakt er gelijk 35 jaar aan vast…beter als zo heel veel hihi
    Dus de koektrommel wordt gevuld of juist niet 😉
    Ze zijn zowiezo te mooi om aan te snijden toch?
    Groetjes en geniet je dag

  7. Hallo Karel. Mijn complimenten dat je vier weken biervrij bent! Dat heb je toch maar mooi bereikt. Uiteraard moet de jaarwisseling gevierd worden. Neem er maar eentje extra (-:
    Sommige weerspreuken spreken elkaar tegen. Wat grappig.

Geef een reactie

