niet alles is wat het lijkt

zo luitjes

voor ik op pad ga
om oud papier naar het dieren asiel te brengen
en op de weg terug ff bij de supermarkt binnen
en thuis op mijn manier keihard aan het HuisHaten ga
ff het volgende
ik had al een in mijn ogen mooie blommen pps
en ja wat past daar nu bij
kwam ik op het volgende , ik noem het maar op de juiste tijd op de juiste plek zijn
de fotografen onder U zullen dat beamen
toch

naamloos

in de maand van de bloemen

bloemen-met-een-heel-speciaal-uiterlijk

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “niet alles is wat het lijkt”

  1. goede morgen Karel,
    heb hier twee hele bijzondere ppsjes gezien,
    echt helemaal nieuw voor mij,
    vooral een erg mooie bloemenpresentatie.
    Jij een drukke dag vandaag, ik ga er lekker op uit vanmiddag,
    tja…HH moet ook gebeuren he?
    Maak je niet te moe en wens je toch een aangename dag toe, Greetje

  2. Bedankt voor de bloemen Karel!
    Niets is wat het lijkt… Ja, absoluut waar. Een mens kan zich nogal eens vergissen in iemand of in een bepaalde situatie. Daarover schrijf ik deze week een blog. Als het af geraakt… Anders is het voor volgende week. Nog een fijne dag!

  3. Zie ook bij jou dat het hier drukker is als op blogger…
    Daar lijkt het wel een privechat…
    Mooie ppsjes en veel plezier met het HH dan gaat het een stuk sneller haha
    Lolbroek…mzl

  4. Inderdaad een heel bijzonder foto! Soms zoek ik een foto voor bij mijn blog en dan kom ik de leukste afbeeldingen tegen, maar die net niet bij mijn blog passen. Dan ben je zo aan het zoeken, voor je het gaat de zon weer op (-:
    De naakte man- en de vliegende Eendorchidee vind ik toch wel de uitschieters.
    Succes met het HH. Ook niet mijn ding maar als het huis opgeruimd is, geeft dat toch een tevreden gevoel.
    Lieve groet.

    1. liebe Giselinde
      war bei dir , ist zu unter das schone Bild und Worten
      es tut mir viel Leid deine Worten bei mir zu lesen
      hatte letzte Woche noch ein blog über diese schreckliche Krankheit Krebs
      wir können dir nur das beste wünschen , und genau das mache ich
      liebe Gruß und ein Umarmung , Karel

  5. De ingepakte baby’s , de naakte man en de dansende vrouwen zijn het voor mij.
    Karel zo triest de reactie van giselzitrone. Ik wens haar heel veel sterkte.
    Groetje, Ria

  6. Mogge karel
    Ha er viel dus maar een klik te doen…zal straks eens kijken…maar eerst de deur uit 😉
    Zoontje van de kapster is ziek dus alles omgegooid…en wij daar naartoe zo meteen.
    De eerste zitten er al en opa is de taxichauffeur hihi
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

