winderig

zo luitjes

weekend is weg gewaaid
weer tijd voor school en werk
toch
grote verschillen ook weer in het weer
ik was al vroeg in de weer
met de reclame folders en er een goede 3 uren mee onderweg
op die storm na prima weer en hield het ook weer droog dit keer

vandaag de 3 andere wijkjes
en U raad het al
ik wil weer droog weer
en op wat gespetter na lijkt het daar weer op

ja echt een herfst storm die we hadden
dus ik dacht zal wat rustiger herfst beelden laten zien

autumsunsetboats

in de maand van de bloemen

orchideen-met-spreuken

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “winderig”

  1. Eerst zag ik een ander blogpostmelding voorbijkomen.
    Ook hier echt herfstig weer.
    Raar genoeg heb ik mij maar zo’n orchidee van je laatste plaatje aangeschaft.
    Of dat de Tropen dichterbij zal brengen.

    Droge groet,

  2. hier viel de storm reuze mee, wij hebben wel veel regen nog steeds trouwens. Maar dat maakt mijn dagje niet stuk ga eens in het fotoarchief duiken. Fijne dag Karel

  3. Hoi karel
    Wat fijn dat ik nu weet wat voor weer jij hebt en gaat krijgen grijnzzzz
    Je komt er weer goed vanaf…is zacht buiten en heel anders dan gisteren.
    De week is gestart en jij zet winderig als blognaam hihi
    Mooie ppsjes vooral de 1e met de bootjes.
    Die is namelijk nieuw voor mij… 😉
    Groetjes

  4. Wat een verandering in het weer Karel. Zo heerlijk rustig.
    Geen zon maar wel lentewarm
    Nu fijn genoten bij jou van de zo mooie ppsjes 🙂
    Fijne avond en groetjes, Ria

  5. Zondag was het bar en boos. Vanochtend/middag had ik mazzel toen ik met Rosa naar de polder ging. Het zag er dreigend uit maar we hielden het droog tot thuis. Ik zeg “we” maar bedoel “ik” want Rosa duikt in iedere sloot die ze ziet (-:
    Toen ik in de bloemenwinkel werkte, waren orchideeën nog een bijzonderheid. Werden ze echt vanuit het buitenland geimporteerd. Nu zijn er hier veel kwekers. Beter voor de natuur ook!
    Lieve groet en morgen een droge dag met zon ♥

  6. Dus de harde wind heeft de haché je kant op geblazen en jij at chili con carne…voor de zachte wind grijnzzz
    Ja als mams en oma moet je met je ogen alle kanten op kunnen kijken ook de achterkant 😉
    Ogen in de rug zoals men dat zo mooi weet te zeggen 😉
    Slaap wel

Geef een reactie

