14 dagen

zo luitjes

gister was ik 14 dagen zonder bier
had geen nare bij of nawerkingen hihi
en ga er mee verder , voor eerst de maand vol
en wie weet verleng ik de periode wel
ja ik lust een flinke pint hoor , maar daar moet dus ff een stop op
en een fles of blik met een stop er op is lastig drinken

gedachten-hoop-en-vertrouwen

ik had een rustige dag gister , wat een smerig weer , bah
kreeg winterslaap neigingen en gaf er aan toe
maar vandaag moet ik er wel op uit
de koelkast en andere kasten en laden
potten en pannen
zijn leeg
dus op naar markt en suup
en dan aan de kokkerel

in de maand van de bloemen

accepte-mes-fleurs

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “14 dagen”

  1. Mogge Karel, jij met dit weer nog de deur uit, sterkte kerel. Hier al voor de derde dag op rij regen en mist bah krijg er wat van maar goed, genoeg te doen in huis

  2. Ik moet U feliciteren met uw karakter en doorzettingsvermogen Karel om het al 14dagen zonder bier uit te houden,
    hier heb ik al 14dagen geen seks meer en ook ik hou vol(hmm)…

  3. Dag Karel,
    wat goed van jou al 2 weken zonder bier, was het moeilijk?
    Hier is het buiten nat en nog eens nat,
    pfff…. gaat snel vervelen…..
    Ga maar naar de bingo vanmiddag.
    Erg leuk om nog eens een presentatie van Tilly hier te zien,
    is al enkele jaren geleden overleden.
    Maak er ondanks het trieste weer toch een aangename dag van,
    lieve groetjes Greetje

  4. Dacht dat je aan het HH was hj
    Zou fijn zijn als er iemand blij gemaakt kan worden met oud spul, maar meestal belanden die toch bij het oud papier. s6 ermee en wie weet vang je nog wat 😉
    mzl

  5. Mogge karel
    Jij plannen genoeg om de dag door te komen…
    Ja was ouderwets gezelligmet tru en oude koeien uit de sloot gehaald over de spacetijd.
    Lachen hoor…
    Doe je voorzichtig met slangentrees 😉
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

