rot ziekte

zo luitjes

en had U een fijn weekend
ik wel en ook best rustig , deed ook weinig hihi
het weer lokte mij niet echt naar buiten , maar toch
was ik zaterdag middag ff in m’n tuintje een eindje om
en gister werden de folders voor 2 wijken vroeg aan geleverd
en die bracht ik droog weg 🙂

er wonen hier in de straat niet zoveel mensen meer die langer
of er net zo lang wonen als ik
en sinds j.l donderdag hoorde ik gister , weer iemand minder
zag een jongen , welke ik  lang niet gezien had
dat ik geef een brul , hij kijkt om en komt me tegemoet
woont al een jaar of tig niet meer hier
zijn ouders wel en die kon ik niet zo goed
maar nu is ook zijn vader dus overleden , na een lang ziekbed
ze overleggen nu met de andere broer en zus
om moeder in huis te nemen , ze gaat ook naar de 90 jaar oud
en dan alleen

sluipmoordenaar-greetje

in de maand van de bloemen

selected-flowers

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “rot ziekte”

  1. Hoe jammer en triest. Geen enkele familie blijft gespaard van deze k-ziekte… En ook voor het moedertje is het erg. Dat ze dat nog moet meemaken en nu moet worden verhuisd… Het leven is mooi maar heeft zeer harde kanten.
    Je hebt duidelijk genoten van een rustig weekend, zo ook ik. Straks vliegen we er weer in. Ik wens je een aangename week Karel. Lieve groet!

  2. Moet toch wreed zijn om op 90jarige leeftijd alleen achter te blijven denk ik Karel ook al denk ik er nog niet aan

    Ik ga bloemen bekijken & ruiken zeker tot ik 90ben man…

  3. Dag Karel,
    Deze ziekte kent ECHT geen leeftijd,
    Marcel was 28 jaar toen hij met spoed naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis in Amsterdam werd gebracht. Na een ingrijpende en succesvolle operatie is gelukkig alles goed gekomen.
    Heel fijn dat je deze “sluipmoordenaar” geplaatst hebt, dankjewel.
    Tevens een pracht voorstelling van mijn grote vriendin Luci gezien.
    Fijne dag voor jou met zonnige groetjes, Greetje

  4. Hoi karel
    Je ppsjes spreken eenieder aan omdat het een gegeven is dat iedereen er mee te maken krijgt.
    Bij zus al 3 x goed afgelopen en er is geen verband met de 3 keer…gewoon domme pech.
    Maar de achtergebleven schade is toch wel een harde werkelijkheid.
    We gaan gewoon de nieuwe week weer starten…en aan de poets.
    Groetjes

  5. Een vreselijke ziekte die niet discrimineert. Jong, oud, zwart, geel, wit, rood, straatarm, geld als water…ieder kan de klos worden. Daarom spreekt de eerste PPS zo aan. Iemand heeft een dierbare in zijn kring verloren aan die sluipmoordenaar. Ik heb diverse keren de “Ride for the Roses” gefietst van Lance Armstrong. Om geld op te halen voor de kankerbestrijding. Behalve een startnummer kreeg je stickers waar je de naam op kon schrijven voor wie je de tocht fietste. Ik heb veel, véél plakkers gezien.
    Fijn dat je droog overkwam met je folders!

      1. sorry Karel doe de meldingen maar weg..ik geef het op..die computer doet vaak zo raar..berichten vertrekken voor ik teken geef.Het is een rotziekten zelfs als het meevalt men zal nooit meer gerust zijn.

  6. Aan die rotziekte heb ik al velen verloren. Zelf kon ik er ook niet aan ontkomen. Door bestralingen en chemo ook een hoop energie en krachten ingeleverd.
    Bedankt voor de mooie bloemen:-)
    Fijne avond en ik hoop de volle maan te zien
    Groetje, Ria

  7. Ha Karel, niemand klikt op de andere en laten het bij het pijltje…en er zitten zoveel leuke tussen hihi
    Dus jij bent zoiemand die het een ander laat doen…of toch onder het matras?
    Groetjes en geniet je dag

  8. Zin maken misschien 😉
    Als je op de site bent kan je bovenaan op de fotokes klikken en zijn er een stuk of wat 🙂
    Tijd zat als je toch niet gaat HH
    Zelf ga ik weer verder 🙂
    Mzl

Geef een reactie

