weekend

zo luitjes

en een fijne week gehad
ik wel , al begon het minder hihi
fietsie is weer zo het hoort
alleen het HH is wat blijven liggen
maar ik als ondertussen een ervaren huisman weet
dat het niet weg loopt
nu is het weekend weer daar en als ik het goed vernomen heb
viel hier en daar gister

de-laatste-druppel-lidia

dus waarschijnlijk een droog en wat zonnig weekend
ik zou zeggen geniet er van

zag U wel dat het in de pps om een andere druppel ging
ja zo veel rottigheid rond om ons in de wereld
kan ik me wel eens kwaad om maken
maar liever niet want dat is slecht voor mijn ademhaling

in de maand van de bloemen

bloemen-en-citaten

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

28 thoughts on “weekend”

  1. Gelukkig breng je ons wat schoonheid tussen alle lelijkheid. Neen Karel, maak je niet kwaad, dat is slecht voor een mens… maar inderdaad soms verdomd moeilijk. We kunnen enkel meewarig neen schudden… Op hoop van zegen! Lieve groet en nog een fijn weekend!

  2. Hoi larel
    Ik ga snel maar jij wel heel snel…kerst ligt nog ver weg.
    Laten we eerst die goed heiligman maar zijn werk doen hihi
    Prachtige ppsjes in woord en beeld…en passen uitstekend bij elkaar.
    En weer 2 nieuwe voor mij 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  3. Maak je niet te druk om het wereldleed. Het heeft geen zin, je lost er niets mee op en krijgt er een maagzweer of hartaanval van. Niet doen, Karel! Maar ik begrijp het wel…
    Ik heb je bloemetje weer uitgepakt en in een vaas gezet. Een prachtig boeket voor dit weekend.
    Warme groet.

  4. Och ook dat zijn geen culinaire hoogstandjes met 6 kleintjes aan tafel. 🙂
    Vandaag gaf ik ze als toetje een mini magnum…na het eten van lasagne
    Een groot feest…al zat Guus helemaal onder 😉
    Morgen pannenkoeken :)…weer feest.
    Slaap wel

  5. De soep wordt nóóit zo heet gegeten dan die wordt opgediend Karel,
    dus maak je nergens dik om.
    Dank je voor je prachtige ppsjes
    Goede nachtrust en slaap lekker

  6. hele mooie ppsjes Karel, prachtig om te zien.
    Na een fijne en gezellige dag gisteren, vandaag rustdag,
    is toch wel vermoeiend zo’n hele dag onderweg.
    Heb je me nog terug herkend met mijn vollemaansgezicht?
    Wens je een rustige zondag toe met lieve groetjes, Greetje

  7. Was wel lekker rustig tot aan de lunch haha
    Een leuke intocht was het voor Daan…zelfs een dansje gemaakt met de pieten 🙂
    Hij had een zakje vol met pepernoten en schuimpjes met hartjes.
    Kreeg nog meer maar zei dat hij wel genoeg had hihi
    Hier is het nu weer rustig…echt zondag 🙂
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

