ff een vrolijke noot

zo luitjes

ff een vrolijke noot hoor
buiten is het smerig weer , in de schuur nog wat donker
maar daar ben ik aanstonds wel
en zet m’n fietsje weer ff in elkaar
is dat ook maar weer

zat op een externe schijf ooit opgeslagen links te kijken en opruimen
kwam ik de volgende tegen
en met al die regen dacht ik gelijk
dit is goed voor een vrolijke noot
klik op z’n mooie snuit

border-collie-8

in de maand van de bloemen
blijf ik ff bij de mooie dansen
walst U wat mee

bloemenwals2

wens ik U
een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “ff een vrolijke noot”

  1. Hoi karel
    Hondjes helemaal mijn ding, al kende ik het filmpje al wel.
    De pps is nieuw voor mij en zag ook daar mooie diertjes maar vooral mooie bloemen voorbij trekken.
    Die mogen bij mij best even in de vaas komen rusten 😉
    Vroeg beginnen had een andere betekenis hihi
    Groetjes en geniet je (vissies) dag

  2. dag Karel,
    een geweldig filmpje en mooie beelden in de bloemenwals.
    Hier is het vandaag geen weer om naar buiten te gaan, veel regen en behoorlijk koud,
    dus….. HH doen en lekker binnen blijven,
    wens je een fijne dag toe met lieve groetjes, Greetje

  3. Nu loop ik een keer achter…stroomstoring van 1 uur en ja dan kan je niks dan kaarsjes aan steken 😉
    Was aan het inpakken en floep weg licht…wel romantisch haha
    Tijd voor trusten… 😉

  4. Met een vrolijke noot meld ik U dat de zon hier vollop schijnt & de buitenlucht niet veraf is Karel…
    Bedankt voor de bloemen, ga ze met hond en al in een vaas plaatsen…

  5. Ha die karel
    Je raadseltje opgelost hihi
    Ja soms doet het toetsenbord niet wat jij wil en kijk je over foutjes heen.
    Wat dacht je ik ze het even anders krijg ik commentaar 😉
    Dikke kans ja…we moeten het toch ergens over hebben…
    Groetjes en geniet je wandeling

  6. Vandaag was een mooie dag om de hond uit te laten (-: Nou zal het Rosa een worst zijn of het regent of de zon schijnt. Ze wordt toch nat van het zwemmen. Honden én bloemen kan ik enorm waarderen.
    Fijn weekend en lieve groet.

  7. Ja dat klopt die klik is er wel hj
    Zoals je weet had de bank vrijaf vanavond op Witze na..en ja dan gaat de telefoon pffttt
    Maar goed is ook wel leuk kletsen met je dochters…2 stuks
    En morgen no 3 hier en zondag dus zal er ook wel bijgekletst worden.
    Weet je bij kaarslicht is het niet handig om in te pakken grijnzzz
    Slaap wel

Geef een reactie

