druk

zo luitjes

en een fijn weekend gehad
ikke wel , ach ik leef in 1 lang weekend
wat HH en een boodschap meer deed ik dit weekend niet
het weer lokte mij niet naar buiten
maar ik kom  genoeg buiten hoor , geloof mij
er zijn binnenkort zeker ook weer commerciële dagen
kan ik zien aan het aantal bundels met folder pakketten dat ik krijg
helaas kwamen zondag de 2 wijken pas om half 5 , dus half uur voor zon ondergang
ik ben niet bang in het donker , maar ga toch niet weg
heb maandag en dinsdag om ze weg te brengen , samen met de andere wijken
dinsdag avond voor 19:00 uur moeten ze bij een ieder in de bus liggen
komt goed

klikt U maar eens op het aantal Kg
kunt U zien waar ik het momenteel voor doe
😉

folders

ik las bij de dichtende boswachter zo mooi weer over de zee
wordt echt tijd dat ik die kant weer eens op ga
nee nu ff niet
druk zo U ziet
doe het hier wel ff mee

belle_et_indomptable_hp

in de maand van de bloemen

bloemen_1

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “druk”

  1. Hier een beetje somber weer maar windstil en niet echt koud
    Bedankt voor je prachtige filmpje Karel
    Wens je fijne dagen en rustig aan met al die kilo’s
    Groetje, Ria

  2. Hoi karel
    Heerlijk dat geluid van de zee…klinkt nog mooier dan muziek in de oren en geeft mij rust.
    Tja die rust is er vandaag voor jou niet en je mag wandelen met hindernissen en zware bepakkingen.
    Dan de bloemen met teksten…mooi hoor.
    Groetjes en geniet je dag

  3. De zee…die heeft echt huizenhoge aantrekkingskracht op mensen. Bij mooi zonnig weer, herfststormen, voorjaarsbriesjes, zonnebaders… Het geluid van de golven werkt ontspannend en was zeer welkom!
    Lieve groet

  4. hi Karel,
    wat mooi weer hier, de bloemen en de zee, prachtig om te zien.
    Jeetje Karel, 624 kg, dat is me toch een gewicht zeg,
    veel succes er mee, denk dat je dat best gaat lukken.
    Hoop dat je het droog hebt gehouden, hier heeft het af en toe geregend.
    Ben zojuist terug van het Zuyderland ZH in Sittard, morgenvroeg weer er heen,
    heb alleen een hekel aan die lange wachttijden,
    groetjes Greetje

  5. Dat zijn behoorlijk wat kilo’s papier. Ik kan er mij amper iets bij voorstellen. Doe het rustig aan en til je geen bult Karel. Indien het teveel wordt, stilstaan en luisteren, naar het geruis van de zee.
    Lieve groet
    Bea

  6. Hoi Karel,
    Das nogal wat he om rond te sjouwen.
    Dat foto toestel zal minder wegen, ziet er mooi uit trouwens.
    hopelijk kun je snel mooie foto’s schieten waarvan wij kunnen meegenieten.
    Fijne nieuwe week he, lieve groet Marianne

  7. Ook ik ben niet bang meer in het donker Karel, hier in België steken we het licht aan(hmm)
    &
    in de tuin ook, ben bezig met de tuinverlichting….
    Tot op een idylische plaats zonder spinnen liefst…

  8. Hoi karel
    Jij gaat de kou in…kan je alvast wennen want er komt winters weer aan.
    De eerste sneeuw is gevallen…in het noorden.
    Ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn.
    Groetjes en wandel ze met hindernissen

Geef een reactie

