weekend

zo luitjes

na een rustige vrijdag ga ik tot de folders komen
een rustig weekend beginnen
heb m’n hutje deels weer schoon en netjes
in het weekend maak ik dat ff verder af
weer is dacht ik nu niet echt om over naar huis te schrijven
trouwens mijn handschrift kan toch niemand lezen hihi
boodschapje en vissies halen zaterdag , red ik mij wel weer tot maandag
en U ziet hier onder al iets staan
en dat is precies wat ik doe
🙂
U ook
?

blijven-geloven

in de maand van de bloemen
een bosje voor U

fleurs-pour-vous

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

35 thoughts on “weekend”

  1. Ha karel
    Is gewoon in de overgang 😉
    Nou ja het gaat juist om die muziek..I’am on fire
    Goed gevonden toch?
    En ja ik geniet ook van de koffie…vooral de 1e s’morgen is lekker 🙂
    Groetjes en geniet je dag

  2. Wij 2 x op een dag
    Ochtend en vroege avond.
    En komen er koffiedrinkers in de middag slaan we de avond over…ja de koffie dan hè 😉
    Dus jij ook een vrije mak an dag…me too
    mzl

  3. dag Karel,
    hele mooie ppsjes weer, echt een goede keuze van je.
    Heel waardevol als je kunt genieten van de kleine dingen.
    Hoop dat je een goede en fijne dag hebt gehad
    en nu wens ik je dan nog een hele fijne avond toe,
    liefs en voor straks slaap wel,
    Greetje

  4. Hoi Karel alweer een poos geleden maar nu toch even de tijd om je een berichtje te sturen. Wens je een fijne zondag en een hele mooie nieuwe week. Het zou fijn zijn als het weer een beetje mee gaat werken want heb nu vaak een nat pak. Lieve groet Ineke

  5. Je mag de mijne wel hebben, heb ze al doorgebladerd. 😉
    Nee dan helpt er niks en zit er niks anders op dan uitstellen tot morgen hihi
    Als het dan droog is niet erg ook…al wordt het kouder…
    Ijsklompen van handen bij het wegbrengen van de auto. 😉
    Fijne abvond

      1. en had jij wel handschoenen aan , en dus geen koude handen
        denk dat het nu al frisser wordt , zie de opkomende maan en vele sterren hier voor
        ik mag weer

  6. Onze auto gaat naar een garage in ander dorp…dus half uurtje terug fietsen en A miste zijn handschoenen.
    Gelukkig had ie het fietssleuteltje wel mee genomen grijnzzzz
    Bankhangze

Geef een reactie

