gewicht :(

zo luitjes

ik zou er op terug komen , de oorzaak van de piepende longen
is dus een mede oorzaak
ongemerkt is mijn gewicht richting de 90 KG gegaan
nu is gewicht alleen niet zo erg , maar bij mij zit dat precies
onder de longen , en bij al wat ik doe
zit dat buikje dus in de weg
en dat is terug te voeren , op het voeren wat ik mij zelf doe
en dan vooral nog het geen wat ik gebruik om het eten weg te spoelen

dus ik ga echt werk maken om er een  flink aantal kilo’s af te krijgen
bewegen doe ik genoeg dus het komt er op neer dat ik
minder cq wat anders moet eten
en ik wil om te beginnen een maand geen bier drinken
zal zeker de eerste dagen niet mee vallen
maar gaat lukken
dat gezegd hebbende , tijd voor mooie zaken

bijzonderestranden2

de mand van de gein is voorbij
maar 1tje kan nog

tempel_gemaakt_van_anderhalf_miljoen_bierflessen1

vandaag wat HH en wie weet ff m’n tuintje in

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “gewicht :(”

  1. ja het bourgondische leven en ik zijn ook twee, maar nu moet die broeksriem wel aan want geen werk is geen centen en wie zegt geen centen zegt wijntje minder. Ik ga vandaag verder in mijn tuin, bomen snoeien, planten verzetten en blaadjes harken, genoeg te doen in een tuin van 1000 vierkante meter 😉

  2. goede morgen Karel,
    twee echt hele mooie ppsjes gezien, mooie stranden en een pracht tempel.
    Denk dat je best wel een moeilijke tijd tegemoet gaat, pfff…. afvallen en geen pilsjes meer (of minder), veel succes er mee Karel.
    Fijne dag toegewenst, liefs Greetje

  3. Ik weet ergens een mooi strand waar het bier en het eten all in begrepen is Karel(hmm)…
    Laat u anders een paar keer van het dak vallen om wat kilooooootjes kwijt te raken(hmm)

    Zij die gaan gezond doen groeten U & veel succes plus minder piepende jongen(sorry longen)toegewenst Karel…

  4. lieber Karel, oft ist es genbedingt oder liegt an Medikamenten, aber wenn das alles nicht zutrifft, ist es Kopfsache, da kommt man echt runter, zumal du dich ja auch viel bewegst, beste Grüße und alles Gute für die kurze Woche

  5. Meestal zeg ik ‘Neem een hond’, maar je loopt al genoeg. Minder bier zal helpen, als je dan maar niet gaat snoepen… Wat ook helpt is om ons deelgenoot te maken van je afvalsuccessen.

  6. Elk pondje gaat door het mondje, al zijn het vaak de slokjes die het doen. Als je al voldoende beweegt, kun je alleen je eet/drinkpatroon wijzigen. Minderen met de inname van suiker en snelle koolhydraten helpt enorm!
    Veel succes, Karel. Ik denk dat het je lukt want je bent een doorzetter en je weet waar je het voor doet: voor je eigen gezondheid.
    Warme groet.

  7. Wens je veel succes en weet dat het niet gemakkelijk is.Aan beweging ontbreekt het je niet en je werkt nog vrij hard Probeer eens uit waar je van af valt en en je toch niet hongerig van wordt

  8. Hoi Karel,
    Dat zal ff doorbijten worden dan.
    Ik eet niet veel maar val ook niet af hihi
    Ik geen beweging , noodgedwongen helaas en wordt nog erger.
    Maar blijven optimisch hoor.
    En lukt jou vast wel.
    Wens je ook succes met de camera he.
    Fijne week wens ik je verder.
    Lieve groet Marianne

  9. Hoe jij het verteld zou ik bijna medelijden met je krijgen…doe ik niet en wens je s6 met beide plannetjes 😉
    Zet je cam aan en laat ons meekijken als een stok achter de deur 😉
    Geintje het gaat je gewoon lukken.
    Slaap wel

Geef een reactie

